صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انسانی سعادتمند است که محب امیرالمومنین علی(ع) باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر ساعات و لحظاتی است که انسان می تواند از عمر خود بهترین استفاده را ببرد. آیت الله رسول فلاحتی در مراسم احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) رشت با درود و سلام به ارواح مطهری که در ایام مبارزه […]

کد خبر : 39819 | 4:35 ب.ظ | ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر ساعات و لحظاتی است که انسان می تواند از عمر خود بهترین استفاده را ببرد.

آیت الله رسول فلاحتی در مراسم احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) رشت با درود و سلام به ارواح مطهری که در ایام مبارزه با ویروس کرونا جان خود را از دست دادند اظهار کرد: از صبر، تحمل و مقاومت مردم خوب که به دلیل شیوع ویروس کرونا از عبادتگاه های الهی در یک فاصله زمانی دور شدند، قدردانی می کنم.

وی، شیوع ویروس کرونا را از امتحان های الهی عنوان کرد و افزود: از مردم که در ایام شیوع کرونا به قوانین نظام سلامت عمل کردند، قدردانی می کنم.

امام جمعه رشت با قدردانی از مردم مومن و اهل تقوا در رعایت اصول و قوانین سلامت که از طرف وزارت بهداشت اعلام شد، تصریح کرد: اهالی مساجد می دانند باید به گونه ای رفتار کنند که اولیای دین بیان فرمودند.

آیت الله فلاحتی در ادامه به ایام شهادت امیر مومنان امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: انسانی سعادتمند است که محب و عاشق امیر مومنان امام علی(ع) باشد.

وی با اشاره به در اختیار گذاشتن ظرفیت های بسیار از طرف خداوند برای انسان، بیان کرد: اگر هر کدام از ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود انسان را می تواند در دنیا و آخرت سعاتمند کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، عمر و زمان را از جمله نعمت ها و ظرفیت ها از طرف خدای متعال برای انسان ذکر کرد و یادآور شد: عمر نعمتی است که خداوند در اختیار انسان گذاشته تا برای سعادت خود استفاده کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در کلمه “قدر” سخن بسیاری نهفته است، خاطرنشان کرد: قدر به معنای اندازه است بنابراین تمام بخش های نظام هستی و عالم قدر و اندازه دارد.

وی، سلامتی را از نعمت های خدای متعال برشمرد و اظهار کرد: اگر سلامتی برود دیگر بر نمی گردد و تازه انسان قدر آن را می داند ضمن اینکه عمر نعمت بزرگی است که در دوران زندگی در اختیار انسان است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه نفس بیداری در لیالی قدر معنادار است، بیان کرد: بیداری در حراست از دین در شب های قدر یک ارزش است.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر ساعات و لحظاتی است که انسان می تواند از عمر خود استفاده کند بنابراین تا می توانید از این ساعت ها برای تلاوت قرآن استفاده کنید زیرا تلاوت هر آیه در ماه مبارک رمضان ثواب یک ختم قرآن را دارد.

وی با بیان اینکه انسان مومن می تواند زمان را تبدیل به فرصت مفید کند، تصریح کرد: انسان باید برای زمان ارزش قائل باشد و عمر خود را به هدر ندهد.

.

.

.

.

.

.

.

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد