صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، وظیفه دینی، عرفی و ملی است

نماینده ولی فقیه در گیلان امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون جانفشانی شهدا عنوان کرد و گفت: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند. آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مادر شهید والامقام سید جعفر حجتی و حجت الاسلام ابراهیم جوانی جانباز دوران دفاع مقدس در […]

کد خبر : 40194 | 11:02 ق.ظ | ۱۰ تیر , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون جانفشانی شهدا عنوان کرد و گفت: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مادر شهید والامقام سید جعفر حجتی و حجت الاسلام ابراهیم جوانی جانباز دوران دفاع مقدس در رشت اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان روش تمام مراکز بنیاد شهید و مسئولان نظام است و این امر را وظیفه دینی، عرفی و ملی خود می دانیم.

وی، کاسته شدن دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان را به دلیل شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر عنوان کرد و افزود: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا، شیوه دیدار خانواده شهدا و جانبازان را ادامه می دهیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه از تمام خانواده شهدا راضی هستیم، تصریح کرد: امیدواریم خدای متعال نیز از خانواده شهیدان راضی باشد همچنین خانواده شهدا از مسئولان رضایت داشته باشند.

آیت الله فلاحتی، امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون جانفشانی شهدا دانست و بیان کرد: بر همه مسئولان لازم است که راه شهیدان را در اولویت قرار دهند.

دیدار با خانواده شهدا در راستای برنامه های فرهنگی بنیاد شهید گیلان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در راستای برنامه های فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

عبدالله پاکاری به شیوع بیماری کرونا و کاسته شدن از دیدار با خانواده شهیدان، جانبازان و آزادگان اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهیدان با عنایت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان تداوم پیدا می کند.

حجت الاسلام ابراهیم جوادی، سال ۱۳۶۳ در مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس از ناحیه بدن و اعصاب و روان مجروح شد.

شهید سید جعفر حجتی، سال ۱۳۶۰به عنوان تنها فرزند خانواده در منطقه عملیاتی دزفول در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

.

.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد