صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه ای «طهورا» در گیلان

معاون اجتماعی ستاد احیای امر به معروف گیلان، از برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه ای «طهورا» با محوریت پوشش بانوان و آقایان خبر داد و گفت: علاقمندان آثار خود را تا ۱۸ مردادماه به دبیرخانه ارسال کنند. عبدالکریم علیزاده، معاون اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره […]

کد خبر : 40297 | 8:03 ق.ظ | ۲۹ تیر , ۱۳۹۹

معاون اجتماعی ستاد احیای امر به معروف گیلان، از برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه ای «طهورا» با محوریت پوشش بانوان و آقایان خبر داد و گفت: علاقمندان آثار خود را تا ۱۸ مردادماه به دبیرخانه ارسال کنند.

عبدالکریم علیزاده، معاون اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای «طهورا» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان گیلان، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت پوشش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به قالب تولیدات چندرسانه‌ای در این جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره مذکور می‌توانند آثار خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، انیمیشن، موشن کمیک و موشن گرافیک تهیه و ارسال کنند.

معاون ستاد احیای اکر به معروف گیلان تصریح کرد: محوریت برگزاری جشنواره «طهورا»، پوشش و حفظ کرامت بانوان، مردان و سلامت اخلاقی جامعه، محبت پدرانه و تربیت عفیفانه و نقش متقابل فرد، خانواده و جامعه در سلامت اخلاقی است.

علیزاده با بیان اینکه علاقمندان شرکت در جشنواره مذکور تا ۱۸ مردادماه فرصت دارند تولیدات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، متذکر شد: آثار باید از طریق شماره ۰۹۱۱۶۶۰۴۶۹۹ و یا شناسه @Gil_cyber در شبکه‌های اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی با اشاره به گسترش بهره گیری از فضای مجازی، تأکید کرد: «فضای مجازی؛ گذرگاه فرصت‌ها و تهدیدهای سلامت اجتماعی» محور ویژه جشنواره «طهورا» است.

معاون اجتماعی ستاد احیای امر به معروف گیلان خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، سپاه قدس گیلان، شهرداری رشت، سازمان منطقه آزاد انزلی و مرکز فضای مجازی سپاه استان برگزار خواهد شد./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد