صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برخی از بزنگاه های تاریخی زودتر از سایر استان‌ها پا به صحنه گذاشته است

امام جمعه تالش با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در استفاده از توانمندی جوانان، گفت: شورای هماهنگی باید با برنامه از ظرفیت جوانان در مناسبت های انقلاب استفاده کند. حجت الاسلام امین نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک رویداد مردمی بود، اظهار کرد: بررسی شعارهای مردم […]

کد خبر : 40428 | 9:57 ق.ظ | ۱۲ مرداد , ۱۳۹۹

امام جمعه تالش با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در استفاده از توانمندی جوانان، گفت: شورای هماهنگی باید با برنامه از ظرفیت جوانان در مناسبت های انقلاب استفاده کند.

حجت الاسلام امین نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک رویداد مردمی بود، اظهار کرد: بررسی شعارهای مردم در زمان انقلاب نشان دهنده این بوده که بیشتر مطالبات مردمی سبقه فرهنگی و دینی، عزت و استقلال سیاسی و سپس اقتصادی بود.

وی با بیان اینکه تبلیغات در رأس فعالیت‌های انقلاب اسلامی است، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در طول ۴۰ سال گذشته حال و هوای ایام انقلاب و شعارها و مطالبات مردمی را یادآوری کرده است.

امام جمعه تالش ادامه داد: اطلاع رسانی برای آحاد جامعه و تبیین چرایی و چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسل جوان، نقشه‌های دشمنان را در تحریف ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی اسلامی ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد تحریف و تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی و منحصر کردن اهداف والای نظام اسلامی به مطالبات اقتصادی مردم هستند، گفت: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه دارد با سیاستگذاری، برنامه ریزی و سازماندهی مناسبت‌ها و مراسم ملی و مذهبی مردم را به صحنه بازگویی و بازخوانی شعارهای اصیل و مطالبات اولیه انقلاب اسلامی بیاورد تا آرمان‌های دینی و فرهنگی شهدا احیا و ماندگار شود.

حجت الاسلام نقدی، مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون را مهم و خطیر دانست و تصریح کرد: این شورا در مناسبت‌های ملی و مذهبی به خوبی ایفای نقش کرده و همواره مردم را در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه نگهداشته است. خوشبختانه مردم بصیر و انقلابی ایران نیز همیشه جلوتر از مسئولان هستند و پایبندی به عهدشان با امام (ره) و شهدا را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، خاطرنشان کرد: هرچقدر شاهد حضور گرم‌تر و پرشورتر مردم باشیم، هراس بیشتری در دل دشمنان انقلاب و نظام خواهد افتاد.

امام جمعه تالش، یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در بیانیه گام دوم انقلاب حضور جوانان در صحنه دانست و یادآور شد: می‌طلبد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بزرگداشت مناسبت‌های آینده و در این مسیر قدم بردارد و با دعوت از جوانان صاحب نظر و دارای ایده، زمینه‌های حضور بیش از پیش نسل جوان را در صحنه‌های انقلاب اسلامی فراهم آورد.

وی عنوان کرد: هجمه‌های دشمنان خارجی و برخی از افراد نادان داخلی نسبت به این شخصیت انقلابی آیت الله جنتی، نشان دهنده جایگاه مهم و مؤثر ایشان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی است.

حجت الاسلام نقدی مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان را بسیار خوب و کیفی دانست و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در برخی از بزنگاه‌های تاریخ انقلاب جلوتر از سایر استان‌ها پا به صحنه گذاشته و حماسه‌هایی همانند ۸ دی را رقم زده که یکی از رویدادهای تکرار نشدنی در اثبات بصیرت و ولایتمداری مردم استان گیلان بوده و نام نیکی از گیلانیان غیور بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه امروز اهمیت یادآوری و زنده نگه‌داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی بیش از پیش احساس می‌شود، اظهار کرد: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، نه تنها از دشمنی دشمنان قسم خورده نظام کم نمی‌شود، بلکه شاهد جدیدتر شدن و شدیدتر شدن راهکارهای دشمنی آنان هستیم.

حجت الاسلام نقدی، تبلیغات را جز لاینفک مطالبات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان کرد: اکنون که با شرایط شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم باید اتاق فکر برنامه‌ها و مناسبت‌های انقلابی را تشکیل دهیم و روش‌های نوین تبلیغات در فضای مجازی را از طریق تولید محتوا دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه دارد مخاطبان جدید فضای مجازی را شناسایی کند و با استفاده از توانمندی علمی و مهارتی متخصصین امر، به روز کردن تبلیغات و برقراری ارتباط با جوانان در قالب‌های جدید را مد نظر قرار دهد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد