صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای خدمت رسانی هستند

زارع با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای مسئولان جهت ارائه خدمات ارزنده به مردم هستند گفت: این دو شخصیت بزرگوار مدیران خدوم، متواضع، مردم دار و مخلص بودند. ارسلان زارع، سه شنبه،۴ شهریور در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی ادارات با اشاره به ماه محرم  اظهار کرد: آرمان های والای نهضت […]

کد خبر : 40532 | 10:54 ق.ظ | ۵ شهریور , ۱۳۹۹

زارع با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای مسئولان جهت ارائه خدمات ارزنده به مردم هستند گفت: این دو شخصیت بزرگوار مدیران خدوم، متواضع، مردم دار و مخلص بودند.

ارسلان زارع، سه شنبه،۴ شهریور در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی ادارات با اشاره به ماه محرم  اظهار کرد: آرمان های والای نهضت حسینی همچون آزادی و آزادگی و ایمان و دینداری امروز جهانی شده است و ارادت و عشق به ائمه اطهار و امام حسین( علیه السلام) در قلوب ملت ها نهادینه شده است.

 استاندار گیلان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر مدیران خدوم، متواضع، مردم دار و مخلص بودند گفت: اگر سجایای اخلاقی، اخلاص و خدمت به مردم در کنار هم باشد مایه فخر و مباهات می شود.

وی ادامه داد: صداقت، پاکی، ایثار، فداکاری و تلاش مضاعف در وجود  شهیدان رجایی و باهنر به خوبی نمایان بود و این شخصیت های ارزشمند در جامعه کم نظیر بوده و بایستی این دو شهید بزرگوار و دیگر شهدا  الگوی همگان باشند.‌

نماینده عالی دولت در گیلان به بحران کرونا ویروس و خدمات ارزنده بسیجیان اشاره و خاطرنشان کرد: در بحران این بیماری منحوس بسیجیان و سپاه به صورت  فوق العاده پای کار بود و خدمات چشم گیری به مردم ارائه دادند.

وی به تهدیدات و تحریم های آمریکا علیه نظام اشاره و تصریح کرد: در این شرایط اداره کشور نسبت به گذشته تفاوت کرد.

زارع اضافه کرد: به طور قطع می توان با مقاومت و ایستادگی و با ابتکار،  خلاقیت و صرفه جویی به گونه ای عمل کرد که مشکلات و معضلات به فرصت تبدیل شده و با هم دلی، انسجام و مقاومت این مهم امکان پذیر بوده و زمینه رشد در اکثر بخش ها فراهم می شود.

استاندار گیلان به اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی اشاره و تصریح کرد: در برخی از اقلام بهداشتی وارد کننده بودیم که با همت و تلاش اکنون صادر کننده شدیم.

وی با تاکید بر اینکه هر مسئولی موظف است خدمات ارزنده را به عموم مردم ارائه دهد اظهار کرد: هر مسئولیتی که دارید این جایگاه متعلق به ملت است و با بهره گیری از امکانات و در راستای خدمت به ملت استفاده بهینه انجام‌ دهید.‌

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه توجه به دولت الکترونیک بسیاری از مشکلات و موانع را حل می کند افزود: در سال های اخیر اقدامات ارزنده ای در این راستا انجام شده است که به نوعی تحقق حقوق شهروندی است.

وی اضافه کرد: احترام به ارباب رجوع و مردم، ارائه خودمات یکسان و عدالت محوری از اهم حقوق شهروندی است.

زارع به ظرفیت های بالای بخش خصوصی و بهره گیری آن در برخی از پروژه های دولتی اشاره و تصریح کرد: با بهره گیری از بخش خصوصی بسیاری از مشکلات بیکاری و اقتصادی مرتفع خواهد شد.‌

در پایان این مراسم تندیس منقوش به تصویر سردار سلیمانی از سوی سازمان بسیج کارمندی به استاندار گیلان اهدا شد، و همچنین از کارمندان نمونه و بسیجی استان تجلیل شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد