صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بانگ «لبیک یا حسین» در آسمان گیلان طنین انداز شد

همزمان با شب عاشورای حسینی بانگ «لبیک یا حسین» در آسمان گیلان طنین انداز شد. همزمان با شب عاشورا که به دلیل شیوع کرونا ویروس امسال بدون دسته‌روی هیئت‌های مذهبی و تجمع های عزاداری برگزاری شد، مردم با فریاد «لبیک یا حسین» شور و شعور حسینی خود را پرشورتر از سال‌های قبل به نمایش گذاردند. […]

کد خبر : 40561 | 11:00 ب.ظ | ۸ شهریور , ۱۳۹۹

همزمان با شب عاشورای حسینی بانگ «لبیک یا حسین» در آسمان گیلان طنین انداز شد.

همزمان با شب عاشورا که به دلیل شیوع کرونا ویروس امسال بدون دسته‌روی هیئت‌های مذهبی و تجمع های عزاداری برگزاری شد، مردم با فریاد «لبیک یا حسین» شور و شعور حسینی خود را پرشورتر از سال‌های قبل به نمایش گذاردند.

امشب، مردم ولایی، عاشورایی و شهیدپرور گیلان همزمان با سراسر کشور با طنین بانگ «لبیک یا حسین» به ندای هل من ناصر ینصرنی لبیک گفتند وضمن تجدید میثاق با سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با ابراز ارادت و عشق خود به ساحت نورانی آن امام همام و یاران وفادارش شعار «ایران سراسر حسینیه» را عینیت بخشیدند.

بانگ نجات‌بخش «لبیک یا حسین» دقایقی پیش از فراز بام‌ها، منازل، مأذنه‌ مساجد، تکایا، بقاع متبرکه، خیابان‌ها و کوچه‌های سراسر استان گیلان طنین انداز شد تا علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی، هر خانه‌ به یک حسینیه تبدیل شود.

 

دانلود فیلم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد