صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه ماندگار مردم ولایتمدار رشت در تجمع بزرگ عاشورائیان

مردم عزادار شهر رشت همزمان با دهمین روز ماه محرم، تجمع بزرگ عاشورائیان را با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی در میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار کردند و در سوگ سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گریستند. مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ظهر امروز (یکشنبه، ۹ شهریور) همزمان […]

کد خبر : 40572 | 8:50 ب.ظ | ۹ شهریور , ۱۳۹۹

مردم عزادار شهر رشت همزمان با دهمین روز ماه محرم، تجمع بزرگ عاشورائیان را با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی در میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار کردند و در سوگ سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گریستند.

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ظهر امروز (یکشنبه، ۹ شهریور) همزمان با سراسر کشور در روز عاشورای حسینی(ع) با حضور گسترده مردم در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

مراسم ظهر عاشورا تحت عنوان «تجمع بزرگ عاشورائیان» همه ساله در ظهر روز عاشورا در پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار می‌شود که امثال با توجه به شرایط کرونایی، با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که در فضای باز برگزار شد، ذاکرین اهل بیت(ع) با مداحی و مرثیه‌سرایی، در رثای حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش به ذکر مصیبت پرداختند.

آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و «ارسلان زارع» استاندار گیلان از جمله مسئولین استانی بودند که در این مراسم معنوی حضور داشتند.

همچنین در پایان مراسم، نماز ظهر عاشورا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به امامت نماینده ولی‌فقیه در گیلان اقامه شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد