صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در ادارات گیلان

فروتن از برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی، ۱۹ صفر در ادارات و زندان‌های برگزار می شود. حجت الاسلام «محمد فروتن»، اربعین حسینی را یک نعمت دانست و اظهارکرد: انقلاب و دفاع مقدس و همه ارزش‌های والای ما به برکت خون امام حسین(علیه السلام) است. رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد […]

کد خبر : 40792 | 1:28 ب.ظ | ۱۱ مهر , ۱۳۹۹

فروتن از برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی، ۱۹ صفر در ادارات و زندان‌های برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد فروتن»، اربعین حسینی را یک نعمت دانست و اظهارکرد: انقلاب و دفاع مقدس و همه ارزش‌های والای ما به برکت خون امام حسین(علیه السلام) است.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان گیلان با بیان اینکه ستاد اربعین به تدبیر رهبر معظم انقلاب شکل گرفت، اظهار داشت: اربعین عاشورا را ماندنی کرد و باعث شد نام امام حسین(علیه السلام) در همه جا منتشر شود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج قرائت زیارت اربعین، تبلیغ ارزش‌های مکتب حسینی، انسان دوستی و خداخواهی است.

فروتن با اشاره به برنامه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در شبکه های مجازی در روز اربعین، گفت: باید کمک کنیم تا اربعین امام حسین(علیه السلام) در دوران مقابله با کرونا ضمن رعایت موازین بهداشتی، از سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شود.

وی یادآور شد: نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان گیلان با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین بوده است.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برگزاری مراسم اربعین مشارکت داشته باشند.

فروتن اذعان داشت: برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در ادارات و زندان‌ها در روز ۱۹ صفر در یک ساعت مشخص پیش بینی شده است.

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان اظهار داشت: یکی از مراکز مهم فرهنگی در کشور مساجد و بقاع متبرکه است که در روز اربعین مجری برگزاری قرائت زیارت اربعین خواهند بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد