صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های آمریکا مایه شگفتی است

امام جمعه رشت، مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه و غیر قانونی و ناجوانمردانه آمریکا را مایه شگفتی دنیا دانست و اظهار کرد: مسئولان باید قدردان این مردم باشند، زیرا با مقاومت و تاب آوری خود در برابر توطئه های اقتصادی، دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان درباره ایران ناکام گذاشته اند. آیت الله رسول فلاحتی، امام […]

کد خبر : 40803 | 9:59 ق.ظ | ۱۲ مهر , ۱۳۹۹

امام جمعه رشت، مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه و غیر قانونی و ناجوانمردانه آمریکا را مایه شگفتی دنیا دانست و اظهار کرد: مسئولان باید قدردان این مردم باشند، زیرا با مقاومت و تاب آوری خود در برابر توطئه های اقتصادی، دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان درباره ایران ناکام گذاشته اند.

آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت، ۱۱ مهر ماه در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان جنگ رسانه ای شدیدی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند، اظهار کرد: آمریکایی ها شبانه روزی تلاش می کنند تا با استفاده از ابزارهای سخت و نیمه سخت و نرم انقلاب را از پای درآورند.

وی دفاع مقدس را نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی و بازدارند دشمنان دانست و افزود: بعد از پیروزی ایران در دفاع مقدس دشمنان هرگز به فکر حمله نظامی به کشور نیستند، زیرا شکست خود را حتمی می دانند؛ لذا تهاجم فرهنگی و رسانه ای را علیه ایران آغاز کرده اند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به فعالیت صدها شبکه رسانه ای و ماهواره ای بین المللی معاند، تصریح کرد: ملت ایران ملتی آگاه، بصیر و شجاع و مقاوم هستند و هرگز به بیگانگان و دروغ پردازی های آنان علیه انقلاب و نظام اسلامی اعتماد نمی کنند.

امام جمعه رشت تحریم های اقتصادی را جنگ نیمه سخت دشمن علیه جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: تنها راه پیروزی بر دشمنان در جنگ اقتصادی تکیه به تولید داخلی است، اما برخی از مسئولان رفع مشکلات اقتصادی را در گرو توجه به بیرون می دانند و لذا دشمنان از این فرصت استفاد کرده و تحریم را در دستور کار خود قرار داده اند تا به ملت ایران فشار بیاورند.

وی مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه و غیر قانونی و ناجوانمردانه آمریکا را مایه شگفتی دنیا دانست و افزود: مسئولان باید قدردان این مردم باشند، زیرا با مقاومت و تاب آوری خود در برابر توطئه های اقتصادی، دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان درباره ایران ناکام گذاشته اند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری همایش پیاده روی اربعین برای زائران ایرانی، تصریح کرد: حال که امسال از رفتن به زیارت کربلا در اربعین محروم شده ایم حتما در خانه هایمان زیارت اربعین را بخوانیم و اعمال گفته شده برای این روز عظیم را بجا آوریم، زیرا فرهنگ عاشورا و اربعین است که نجات دهنده بشریت خواهد بود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، قدردان تلاش همه نیروهای نظامی و امنیتی در سطح کشور و استان شد و اضافه کرد: برقراری نظم و امنیت در جامعه یک موهبت است و از اقدام اخیر ناجای استان علیه بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم قدردانی می کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اظهار تأسف از اراذل و اوباش خواندن برخی از جوانان، بیان کرد: زشت است که جوانان ما به واسطه قدرت نمایی چاقو و قمه بکشند و مردم را بترسانند. بنده از قدرت نمایی عربده کشان در بیمارستان پورسینای رشت خجالت کشیدم و از ناجا و دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع با چنین اقداماتی هستم.

امام جمعه رشت، جوانان گیلانی را پاک، مؤمن و نخبه و فرهیخته دانست و تصریح کرد: استان گیلان هشت هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و وجود عده اندکی از اراذل و اوباش نیز برای گیلان شایسته نیست. دستگاه قضایی باید مجازات عادلانه لازم را برای مخلان نظم و امنیت جامعه اجرا کنند تا برای سایرین درس عبرت شود./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد