صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توهین به پیامبر گرامی اسلام محکوم است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه توهین به پیامبر گرامی اسلام محکوم است، گفت: باید شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام معرفی شود. به گزارش مهر، ارسلان زارع در جلسه‌ای با تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: خیر و برکت پیامبر، نصیب همه مردم در اقصی نقاط دنیاست و تمامی […]

کد خبر : 41009 | 10:54 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۹

استاندار گیلان با اشاره به اینکه توهین به پیامبر گرامی اسلام محکوم است، گفت: باید شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام معرفی شود.

به گزارش مهر، ارسلان زارع در جلسه‌ای با تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: خیر و برکت پیامبر، نصیب همه مردم در اقصی نقاط دنیاست و تمامی آزادی خواهان به ارزش‌های والای آن معلم بشریت، باور و ایمان قلبی دارند.

وی با تأکید بر لزوم مطالعه سیره و منش آخرین فرستاده خدا برای آموختن و ترویج روش زندگی فردی و سلوک اجتماعی پیامبر اعظم که سراسر معرفت، احترام به انسان‌ها و مکارم اخلاق است، گفت: توهین به آن فرستاده بزرگ خدا، نادیده گرفتن همه فضائل اخلاقی و انسانی است.

استاندار گیلان افزود: اهانت اخیر صورت گرفته به ساحت پیامبر اسلام (ص) که به نادرستی، مورد تأیید رئیس جمهوری فرانسه قرار گرفت؛ بی احترامی به همه مسلمانان و معتقدان به پیامبر و حتی فراتر، توهین به همه انسان‌ها است که در اقصی نقاط دنیا محکوم شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد