صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اکران فیلم‌های انقلابی و ارزشی در مساجد منتخب گیلان

حجت‌الاسلام رضوانی‌‌نژاد با اشاره به اکران فیلم‌های انقلابی و ارزشی در مساجد منتخب گیلان همزمان با دهه فجر از برگزاری جشنواره مجازی کودکانه فهما که بیان انقلاب به روایت کودکان است، خبر داد. حجت‌‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط کنونی گفت: امسال برنامه‌های فجر انقلاب […]

کد خبر : 41745 | 4:19 ب.ظ | ۳ بهمن , ۱۳۹۹

حجت‌الاسلام رضوانی‌‌نژاد با اشاره به اکران فیلم‌های انقلابی و ارزشی در مساجد منتخب گیلان همزمان با دهه فجر از برگزاری جشنواره مجازی کودکانه فهما که بیان انقلاب به روایت کودکان است، خبر داد.

حجت‌‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط کنونی گفت: امسال برنامه‌های فجر انقلاب اسلامی به‌دلیل بیماری کووید ۱۹ و لزوم پرهیز از تجمعات به شیوه‌ای متفاوت و با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه اکثریت برنامه‌های دهه فجر بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود افزود: با تشکییل کارگروه مساجد استان، برنامه‌های فجر انقلاب را مطابق با شرایط روز تدوین کردیم.

وی مساجد را پایگاه شکل‌گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و بر برگزاری برنامه‌ها به‌صورت مردمی و با محوریت مساجد و تبیین نقش این اماکن مقدس در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه ۹۳۲کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان تاسیس شده و به اجرای برنامه‌های مسجد محور می‌پردازند اذعان کرد: برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می‌شود.

وی از ضدعفونی مساجد توسط بچه‌های کانون خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر در قالب طرح ملی ایران قوی و بر اساس رواق‌های دوازده‌گانه نور، دانش، کتاب، همدلی، رسانه، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، کارآفرینی، فن آوری با محوریت تبیین گام دوم انقلاب، امیدآفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات برگزار می‌شود.

رضوانی‌نژاد با تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد گیلان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اولویت استفاده فراگیر و جامع از فضای مجازی از اجرای برنامه‌های برجسته فرهنگی و انقلابی با همکاری بسیج مساجد و محلات خبر داد و گفت: اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان در این روزهای سخت کرونایی اولویت برنا‌مه‌های مسجدی است.

وی با اشاره به مشارکت در پویش سراسری طرح ملی ایران قوی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب آینده انقلاب اسلامی اثر استاد شهید مطهری به صورت مجازی خبر داد و بیان کرد: آذین‌بندی و نصب پرچم در سطح محله و مسجد، فراخون جشنواره سرود هوای تازه ویژه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مجازی، ساخت کلیپ یک دقیقه‌ای با موضوع دهه فجر توسط کانون‌ها، برپایی نمایشگاه‌های محتوایی و آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی، تجلیل از خانواده محترم شهدا و هنرمندان انقلابی در مسجد و برگزاری سلسله نشست و سخنرانی با موضوع انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های تدوین شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به اکران فیلم در مساجد با موضوع انقلاب اسلامی مشتمل بر فیلم‌های سینمایی منتخب بارگذاری شده در پورتال بچه‌های مسجد بیان کرد: جشنواره مجازی کودکانه فهما که بیان انقلاب به روایت کودکان است نیز در مساجد منتخب برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم انقلاب به روایت هنر در مساجد منتخب در موضوعات شعر، سرود، نمایش و پخش فیلم، خاطره گویی و…، تشویق به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت دسته جمعی سوره مبارکه فجر درقالب طرح تلاوت نور در فضای مجازی و برگزاری جشن‌های مختلف در دهه فجر در سطح مساجد تحت پوشش و کانون‌های فرهنگی هنری مرتبط از دیگر برنامه‌های مورد اشاره رضوانی‌نژاد در کانون‌های مساجد استان بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد