صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۱۲ فروردین تجلی‌ اراده ملت ایران در برابر استکبار بود

قاسمی با بیان اینکه ۱۲ فروردین یادآور حماسه آفرینی ملت ایران در برابر استکبار ستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی بود گفت: مردم‌سالاری دینی، اقتدار دفاعی – نظامی و خود اتکایی از دستاوردهای انقلاب است. «سیداکبر قاسمی»، پنج شنبه، ۱۲ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه ۱۲ فروردین اظهار کرد: حضور حماسی بیش از ۹۸ […]

کد خبر : 42535 | 8:43 ب.ظ | ۱۳ فروردین , ۱۴۰۰

قاسمی با بیان اینکه ۱۲ فروردین یادآور حماسه آفرینی ملت ایران در برابر استکبار ستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی بود گفت: مردم‌سالاری دینی، اقتدار دفاعی – نظامی و خود اتکایی از دستاوردهای انقلاب است.

«سیداکبر قاسمی»، پنج شنبه، ۱۲ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه ۱۲ فروردین اظهار کرد: حضور حماسی بیش از ۹۸ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی در روز‌های سرنوشت ساز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این روز و رأی قاطع به “جمهوری اسلامی” بیان کننده خواست و اراده مردم در استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی بود.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین الگویی جدید از زندگی در عرصه اجتماعی بر مبنای “اسلامیت” و “جمهوریت” است گفت: ۴۱ سال پیش در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸، مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی که به تازگی کشور را از زیر یوغ حکومتی فاسد و ظالم نجات داده بودند، از فرصت پیش آمده در ابراز رأی و نظر خود برای تعیین سرنوشت کشورشان استفاده کرده و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای بی‌نظیر و تاریخی را ثبت کرده و با انتخاب ۹۸/۲ درصدی خود، رأی به استقرار حکومت “جمهوری اسلامی” دادند.
وی اذعان کرد: حماسه این روز خواست و اراده مردم در استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی بود و با گذشت بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم تمامی سختی‌ها و مشکلات و دشمنی‌های بی‌حد و حصر دشمنان این کشور و نظام؛ کماکان خواسته اصلی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی است.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطر نشان‌کرد: مردم‌سالاری دینی، اقتدار دفاعی – نظامی، پیروزی بر انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان داخلی و خارجی، خوداتکایی و خودکفایی و رشد و پیشرفت بالای علمی در سطح جهان از جمله دستآورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی پس از رأی ملت ایران به نظام اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ است.
قاسمی تصریح کرد: تاکنون جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردمی، توانسته مسیر پیشرفت و بالندگی را با شتاب طی کند، امروز نیز گام برداشتن در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن با همت و همدلی آحاد مردم و مسئولان، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نامگذاری شده است، به شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اقتدار بیش از پیش میهن اسلامی می‌انجامد.
وی اضافه کرد: ما از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و تا پای جان در این راه، مستدام و پایدار می‌مانیم و در راه اهداف اسلام در پیروی از رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) و پیروزی ملت بزرگ ایران حرکت می کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن ‌تبریک این روز حماسه ساز به ملت ایران اظهار داشت: سالگرد رویداد تاریخی و سرنوشت‌ساز استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم بصیر و همیشه در صحنه استان گیلان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سالی که با درایت رهبر معظم انقلاب، سال “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” نام گرفته، سال توفیقات بزرگ در همه‌ زمینه‌ها به ویژه در رونق چرخ‌های تولید و حرکت به سمت افق‌های بلند توسعه همه جانبه باشد.
وی به انجام برخی از برنامه های مختلف توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت در سطح شهرستان رشت اشاره و خاطرنشان ساخت: سپاه ناحیه مرکزی رشت به مناسبت ۱۲ فروردین ضمن آذیین بندی شهر برنامه های مختلفی در سطح شهر توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد