صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم گیلان در لبیک به ندای رهبر انقلاب حماسه آفریدند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن قدردانی از زنان و مردان به ویژه رأی‌اولی ها، اظهار کرد: مردم گیلان در لبیک گویی به ندای رهبر انقلاب حماسه آفریدند. آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، ۲۸ خرداد در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی شهر رشت، ضمن قدردانی از زنان و مردان به ویژه رأی‌اولی ها، اظهار […]

کد خبر : 43392 | 6:29 ب.ظ | ۲۸ خرداد , ۱۴۰۰

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن قدردانی از زنان و مردان به ویژه رأی‌اولی ها، اظهار کرد: مردم گیلان در لبیک گویی به ندای رهبر انقلاب حماسه آفریدند.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، ۲۸ خرداد در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی شهر رشت، ضمن قدردانی از زنان و مردان به ویژه رأی‌اولی ها، اظهار کرد: مردم گیلان در لبیک گویی به ندای رهبر انقلاب حماسه آفریدند.

وی با اشاره به حضور مردم در پای صندوق های رای از نخستین ساعات رأی گیری، افزود: پیام این حضور پایبندی به راه انقلاب و امام و شهداست و امروز به شهدا نشان دادیم که پای آرمان‌های انقلاب هستیم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور حداکثری گیل زنان و گیل مردان شهرها و روستاها پای صندوق های رأی دل انقلابیون را شاد کرده است، گفت: قطعاً این مردم انقلابی و حماسه ساز انتخاب خوب و اصلح هم در عرصه ریاست جمهوری و هم در عرصه شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهند داشت.

امام‌جمعه رشت حضور حداکثری در انتخابات را تودهنی به دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این حضور پرشور و بانشاط مردم بار دیگر عمق آگاهی و بصیرت ملت ایران را در مقابل توطئه های دشمنان نشان داد و ملت بار دیگر گل کاشتند./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد