صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دستاوردهای دانشمندان افزایش دهنده قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان دستاوردهای دانشمندان ایرانی در بخش دستیابی به چرخه کامل سوخت هسته‌ای را از نمونه‌های عینی افزایش قدرت نرم ایران در مقابله با دشمنان دانست. حسن حبیبی در نشست سیاسی‌ ـ بصیرتی «اساتید، حماسه سیاسی در دهه عدالت و پیشرفت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا آغاز […]

کد خبر : 4342 | 11:20 ق.ظ | ۱۰ مهر , ۱۳۹۲

بسیج اساتید12

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان دستاوردهای دانشمندان ایرانی در بخش دستیابی به چرخه کامل سوخت هسته‌ای را از نمونه‌های عینی افزایش قدرت نرم ایران در مقابله با دشمنان دانست.

حسن حبیبی در نشست سیاسی‌ ـ بصیرتی «اساتید، حماسه سیاسی در دهه عدالت و پیشرفت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

وی، با ذکر خاطره و برجستگی‌های علمی و عملی شهید چمران، اظهار کرد: هر کشوری بتواند نیروهای خلاق و هوشمند را پرورش دهد و در اختیار بگیرد به لحاظ روان‌شناختی قدرت پیدا می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی میلیون‌ها نفر از دانشگاه‌ها در مقاطع مختلف تربیت و فارغ‌التحصیل شده‌اند و تحولات علمی کنونی مدیون تلاش اساتید این دانش‌آموختگان است.

وی، با بیان اینکه این دانش‌آموختگان تنها به اعتلای قدرت ایران اسلامی می‌اندیشند، خاطرنشان کرد: این قشر بخشی از جنگ نرم را به فرصتی برای نظام تبدیل کرده‌اند.

حبیبی، دستاوردهای دانشمندان ایرانی در بخش دستیابی به چرخه کامل سوخت هسته‌ای را از نمونه‌های عینی افزایش قدرت نرم ایران در مقابله با دشمنان دانست.

وی یادآور شد: اگر توفیقات علمی نبود قطعاً نمی‌توانستیم این چنین در مقابل کشورهای بزرگ هسته‌ای مقاومت کنیم.

وی، با برشمردن اقدام‌های سازمان بسیج اساتید، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی حلقه‌های علمی متشکل از یک عضو هیئت علمی دانشگاه با چند دانشجو در رشته تخصصی از جمله این اقدام‌ها است.

حبیبی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی صالحین بسیج اساتید ویژه اساتید به منظور توانمندسازی آنها در حوزه‌های معرفت دینی، تربیت اسلامی و بصیرت‌سیاسی را در دستور کار سازمان بسیج اساتید استان ذکر کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد