صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی عفاف و حجاب در گیلان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان، با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی مجازی «حجاب یادگار فاطمه(س)» برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه از امروز ۲۱ تیرماه آغاز و تا پایان همین ماه برگزار می‌شود. پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته […]

کد خبر : 43635 | 4:39 ب.ظ | ۲۲ تیر , ۱۴۰۰

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان، با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی مجازی «حجاب یادگار فاطمه(س)» برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه از امروز ۲۱ تیرماه آغاز و تا پایان همین ماه برگزار می‌شود.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی «حجاب یادگار فاطمه(س)» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه فرهنگی مذکور از کتاب «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی – اسلامی» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است، افزود: این مسابقه از امروز، ۲۱ تیرماه و همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه فرهنگی می‌توانند با ورود به نشانی اینترنتی «gilan.iranpl.ir» و کلیک بر روی گزینه «ورود به مسابقه» در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

کرمی، دبیرخانه برگزاری این مسابقه را در اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان دانست و یادآور شد: پس از اتمام زمان مسابقه در پایان تیرماه سال جاری به پنج نفر از برندگان این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد