صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضرورت تشکیل شبکه تبلیغ با موضوع افزایش جمعیت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت تشکیل شبکه تبلیغ، گفت: تبلیغ، جریان سازی و موج آفرینی در موضوع افزایش جمعیت باید در دستور کار سازمان‌ها و نهادهای متولی قرار گیرد. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در کارگاه تربیت نسل حسینی با بیان اینکه موضوع کنترل و کاهش جمعیت از سیاست‌های کشورهای سلطه […]

کد خبر : 44047 | 11:44 ق.ظ | ۲۷ شهریور , ۱۴۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت تشکیل شبکه تبلیغ، گفت: تبلیغ، جریان سازی و موج آفرینی در موضوع افزایش جمعیت باید در دستور کار سازمان‌ها و نهادهای متولی قرار گیرد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در کارگاه تربیت نسل حسینی با بیان اینکه موضوع کنترل و کاهش جمعیت از سیاست‌های کشورهای سلطه گر بر کشورهایی نظیر ایران است، گفت: بحث جمعیت را می‌توان از زوایای مختلف مانند اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تمدنی نگاه کرد که هر کدام موضوع مهمی به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: جامعه‌ای که به عنوان جامعه مذهبی شناخته می‌شود زمانی مورد عنایت و توجه خداوند قرار می‌گیرد که به موضوع فرزندآوری و ازدیاد جمعیت اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت پیروی از دستورات رهبری در خصوص افزایش جمعیت، تصریح کرد: طبق آیات قرآن عدم فرزندآوری به دلیل ترس از مسائل مادی گناه است اما متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها حتی برخی خانواده‌های مذهبی نیز در این خصوص تحت تأثیر جنگ رسانه‌ای دشمن هستند.

حجت الاسلام مهدوی فرهنگ سازی از طریق گفتمان درست و ادبیات متناسب با جمع‌ها و افراد را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید با نسل جدید متناسب با شرایط زمانه صحبت کنیم تا حرف‌های ما اثر گذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه وضعیت این استان در خصوص نرخ فرزندآوری و پیری جمعیت روز به روز رو به کاهش است، افزود: سبک زندگی خانواده‌ها در خصوص فرزندآوری اشتباه است و باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل شبکه تبلیغ، تصریح کرد: تبلیغ، جریان سازی و موج آفرینی در موضوع افزایش جمعیت باید در دستور کار سازمان‌ها و نهادهای متولی قرار گیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد