صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسئولان باید از بیانات مقام معظم رهبری در تقویت بنیادی صنعت تبعیت کنند

امام جمعه رشت با اشاره به دستور ممنوعیت ورود لوازم خانگی کره ای به کشور، گفت: حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد ایران قوی را فراهم می کند. به گزارش مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با تبریک آغاز ماه ربیع اول، اظهار کرد: یکی از نکاتی که همیشه […]

کد خبر : 44210 | 10:33 ق.ظ | ۱۷ مهر , ۱۴۰۰

امام جمعه رشت با اشاره به دستور ممنوعیت ورود لوازم خانگی کره ای به کشور، گفت: حمایت از تولیدات داخلی زمینه ایجاد ایران قوی را فراهم می کند.

به گزارش مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با تبریک آغاز ماه ربیع اول، اظهار کرد: یکی از نکاتی که همیشه مورد تأکید بوده تبعیت از امام زمان خود است.

وی با بیان اینکه این موضوع از مهم‌ترین مواردی است که در طول تاریخ اسلام به آن تأکید شده است، گفت: امروز نیز با توجه به شرایط جهان باید از امام زمان خود که همان ولایت فقیه است تبعیت کنیم.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید لوازم خانگی با توجه به دستاوردهای بزرگی که در این بخش کسب شده است، افزود: طی سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که واردات محصولات خانگی خارجی کمر تولید کننده داخلی را شکسته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بازار لوازم خانگی ایران در دستان کره‌ای ها قرار دارد، اضافه کرد: واردات بی رویه این محصولات و عدم حمایت از تولیدات داخلی سبب شده که مردم کالاهای ایرانی را باور نداشته و رغبتی برای مصرف آن نیز نداشته باشند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب ایجاد استقلال در همه امور بوده است، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده کره‌ای ها تخلفات فراوانی در ایران انجام داده‌اند که تنها یک نمونه آن به اندازه سه هزار میلیارد تومان است.

اداره منطقه تنها با حضور کشورهای منطقه انجام می‌شود

وی همچنین به بلوکه کردن هفت میلیارد دلار پول ایران از سوی مقامات کره‌ای به بهانه تحریم اشاره و تصریح کرد: دستور رهبری در پی نامه تولیدکنندگان داخلی و ابلاغ این دستور از سوی دولت به مسئولان مربوطه برای ممنوعیت واردات کالا کره‌ای می‌تواند پاسخ محکمی به این اقدامات مقامات کره‌ای باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه مسئولان باید از بیانات رهبری در تقویت بنیادی صنعت تبعیت کنند، ادامه داد: قطعاً توجه به این موضوع زمینه اقتدار ملت ایران را فراهم کرده و با حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه را برای توسعه و رشد آنها فراهم می‌کنیم.

وی همچنین به صحبت‌های مقامات برخی از کشورهای منطقه اشاره و با بیان اینکه آنها به دنبال حضور آمریکا در منطقه هستند، تأکید کرد: این کشورها بدانند اداره منطقه تنها با حضور کشورهای این منطقه انجام می‌شود و اجازه حضور هیچ کشور بیگانه را نخواهیم داد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به انباشت مشکلات در بخش‌های مختلف از سال‌های گذشته، افزود: دولت تلاش می‌کند تا این مشکلات را برطرف کند.

وی با بیان اینکه ایجاد ثبات در بازار و ساماندهی قیمت‌ها از مهم‌ترین مطالبات مردم است، اظهار کرد: دولتمردان باید هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا ثبات به بازار بازگردد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد