صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه نهم دی نمایش اقتدار مردم ایران در حمایت از رهبری بود (شهرستان تالش)

امام جمعه شهرستان تالش گفت: حماسه نهم دی نمایش اقتدار مردم ایران در حمایت از رهبری و نظام بود. به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام حسین انصاری در جلسه ستاد برگزاری مراسم مذهبی و در جمع مسوولان شهرستان تالش با اشاره به سالگرد حماسه نهم دی و تجدید بیعت مردم ایران با مقام ولایت افزود: حماسه نهم دی نمایش پیوند بین مردم ایران و رهبری بود.

کد خبر : 467 | 11:20 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

امام جمعه شهرستان تالش گفت: حماسه نهم دی نمایش اقتدار مردم ایران در حمایت از رهبری و نظام بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام حسین انصاری در جلسه ستاد برگزاری مراسم مذهبی و در جمع مسوولان شهرستان تالش با اشاره به سالگرد حماسه نهم دی و تجدید بیعت مردم ایران با مقام ولایت افزود: حماسه نهم دی نمایش پیوند بین مردم ایران و رهبری بود.

وی بیان كرد: با حماسه عظیم و باشكوه نهم دی 88 مردم ایران ضمن تجدید بیعت با ولایت و امامت، نشان دادند كه همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه كرد: ملت بیدار و سرافراز ایران این روز را در تاریخ خود به ثبت رساند و با حركت ولایی و حماسی خود، پاسخی در خور و دندان شكن به دشمنان انقلاب اسلامی داد.

امام جمعه تالش حضور همه‌جانبه و آگاهانه مردم ایران اسلامی را اقدامی بزرگ برای اعلام انزجار از دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: در 9 دی بصیرت و اراده مردم به مقابله با توطئه‌افكنی دشمنان نظام و دین اسلام برخواست.

وی در این جلسه همچنین خواستار برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مناسبت های دهه آخر صفر و ایام عزاداری اربعین حسینی شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد