صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر شهرستان ماسال

مسوول روابط عمومی فرمانداری ماسال ملاحظه نقاط قوت و ضعف در كنار هم را از ویژگی های خبرنگار خوب دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه با بهره گیری از ایده های جدید كمیته های دهه فجر را در تدوین برنامه ها یاری كنند. وی ادامه داد: 19 كمیته ستاد دهه فجر در ماسال تشكیل شده كه كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، یكی از مهم ترین این كمیته هاست و ما انتظار داریم خبرنگاران با توجه به نگاه نقادانه و تحلیلی خود، برنامه های جذاب و جدید به ستاد اعلام كنند.

کد خبر : 506 | 12:43 ب.ظ | ۱۱ دی , ۱۳۹۱

5

نخستین نشست كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر شهرستان ماسال برگزار شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، مسوول روابط عمومی فرمانداری ماسال در این نشست گفت: خبرنگاران با ایده های نو كمیته های دهه فجر را یاری كنند.

‘یاسر علیجانی’ با تاكید بر نقش خبرنگار در اطلاع رسانی خدمات نظام بیان داشت: خبرنگاران چشم بینای ملت هستند و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع خود، می توانند ارتباطی دوسویه بین مسوولان و مردم ایجاد كنند.

وی افزود: اگر مسوولی بخواهد به تنهایی از مسائل مربوط به خود در جامعه مطلع شود، بسیار هزینه بر و وقت گیر خواهد بود كه خبرنگاران با هزینه ای كمتر این امر را انجام می دهند.

مسوول روابط عمومی فرمانداری ماسال ملاحظه نقاط قوت و ضعف در كنار هم را از ویژگی های خبرنگار خوب دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه با بهره گیری از ایده های جدید كمیته های دهه فجر را در تدوین برنامه ها یاری كنند.

وی ادامه داد: 19 كمیته ستاد دهه فجر در ماسال تشكیل شده كه كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، یكی از مهم ترین این كمیته هاست و ما انتظار داریم خبرنگاران با توجه به نگاه نقادانه و تحلیلی خود، برنامه های جذاب و جدید به ستاد اعلام كنند.

مسوول كمیته ارتباطات دهه فجر ماسال نیز بیان كرد: خلاقیت در اطلاع رسانی دهه فجر، جلب مشاركت جوانان را در پی دارد.

‘محمدباقر فتحی’ با اشاره به لزوم مشاركت های مردمی در برنامه ها و جشن های دهه فجر اظهار داشت: یكی از عناصر مشاركت مردم، استفاده از تبلیغات و رسانه است كه در این باره با تنوع بخشی و ایجاد خلاقیت در اطلاع رسانی و سایر برنامه ها می توان زمینه حضور تمام اقشار مردم در مراسم دهه فجر را مهیا كرد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در دنیای كنونی افزود: امروز دشمنان نظام و ولایت سعی دارند با ابزارهای مختلف ذهن جوانان ما را نسبت به انقلاب تغییر داده و آنچه را كه خودشان به آن مایلند ترویج دهند ، كه در این زمینه نقش اصحاب رسانه بسیار پررنگ و حیاتی است.

فتحی نخستین نشست كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ماسال را فرصتی برای هماهنگی و جمع آوری برنامه ها و ایده های مختلف دانست و افزود: با توجه به اینكه اغلب اعضای كمیته از خبرنگاران جوان هستند، می توانیم با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات نو و جدید علاوه بر تدوین برنامه كمیته ارتباطات، سایر كمیته ها را نیز از این نظرات بهره مند سازیم.

وی تهیه و درج گزارش های خبری خدمات انقلاب در رسانه های شهرستان ، ارسال پیامك های انقلابی، پخش كلیپ های انقلابی از تلویزیون شهری، پوشش خبری مراسم در خبرگزاری ها و پایگاه گیل فجر را از مهم ترین برنامه های پیشنهادی این كمیته عنوان و خاطرنشان كرد: به خاطر شرایط خاص جغرافیایی شهرستان، استفاده از كاروان های خبری و اجرای برنامه های رادیو فجر در سطح روستاها باعث افزایش شور و نشاط مردمی می شود.

مسوول كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر ماسال بیان داشت: برگزاری نشست های خبری و پخش مستندهای جنگ نرم در جشن ها در كنار مصاحبه های مردمی خبرنگار صدا و سیما نیز از سایر برنامه های این كمیته خواهد بود.

در پایان این نشست، با مشورت كلیه اعضا و خبرنگاران بیش از 15 برنامه جهت تصویب و پالایش به ستاد دهه فجر شهرستان پیشنهاد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد