صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان شفت

فرماندار شفت از برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران انقلاب اسلامی و نخبگان علمی و ورزشی این شهرستان در دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت 13 دی در نشست خبری با خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارکه فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان دهه فجر را فرصت بسیار مناسب و مغتنمی برای اعلام وفاداری نسبت به آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست. وی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن پیروی بی‌چون و چرای خود از ولایت امر مسلمین دنیاست.

کد خبر : 575 | 4:12 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۱

فرماندار شفت از برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران انقلاب اسلامی و نخبگان علمی و ورزشی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت 13 دی در نشست خبری با خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارکه فجر گیلان در محل  فرمانداری این شهرستان دهه فجر را فرصت بسیار مناسب و مغتنمی برای اعلام وفاداری نسبت به آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن پیروی بی‌چون و چرای خود از ولایت امر مسلمین دنیاست.

فرماندار شفت دهه فجر را فرصتی طلایی برای انعکاس عملکرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر بوده که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: زمانی که امام (ره) آمدند، آزادی به خانه‌ها برگشت و ما استقلال خود را باز یافتیم و جمهوری اسلامی با دست مبارک ایشان بنا گذاشته شد و اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و در موقعیت حساس و سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، مسئولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار مختلف انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.

شفیعی‌ثابت راز انحراف هر نهضتی را منحرف شدن از آرمان‌ها و ریشه‌های استوار آن نهضت دانست و خاطرنشان کرد: هر مسیری جز اطاعت از ولی فقیه و رهبری آگاه مسیری انحرافی است که در راه دشمنان این مرز و بوم بوده و جوانان ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری با بصیرت و حضور به موقع خود همواره در صحنه‌های دفاع از نظام حاضر هستند.

وی قیام مردم در سال57 را قیام حق بر باطل و قیام عبودیت بر طاغوت نامید و اذعان کرد: به همین دلیل دهه مبارک فجر نامیده شد و رمز پیروزی ملت مؤمن ایران اسلامی ما در این بود که نهضت آنها جنبه معنوی و اسلامی داشت.

این مسئول در ادامه با تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر 91 شهرستان شفت، خاطرنشان کرد: امسال در دهه مبارک فجر بیش از 35 پروژه در سر فصل برنامه‌های مختلف عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی آبرسانی به دو روستا، گازرسانی به 5 روستا، تحویل 14 باب مسکن از طرف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، چند پروژه در شهر احمدسرگوراب، افتتاح چند پل روستایی و راه روستایی، بهره‌برداری از چند پروژه کشاورزی در زمینه طرح تجهیز زمین‌های کشاورزی و طرح‌های اشتغالزا را از جمله پروژه‌های دهه فجر شفت عنوان کرد.

شفیعی‌ثابت افزود: ساختمان اداره راه و شهرسازی و ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی شفت نیز آماده تحویل است تا پس از تجهیز به بهره‌برداری برسد و امیدواریم با فراهم شدن مقدمات لازم شاهد افتتاح یک اداره جدید در این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به تشکیل جلسات ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شفت، تصریح کرد: تمام کمیته‌ها نیز جلسات برنامه‌ریزی خود را برگزار کرده‌اند.

فرماندار شفت، از جمله برنامه‌های فرهنگی در دهه مبارکه فجر را شامل برگزاری همایش بزرگ و مشترک کمیته‌ها در یک مکان و برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی برگزاری نشست سبک زندگی برای بانوان و دختران شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی تمام مزارهای شهدای روستاهای شهرستان توسط مسئولان و مردم، برگزاری چهار همایش در چهار مسجد و مرکز و چهار دهستان نصیر محله، جیرده، چوبر و ملا سرا در شفت را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

شفیعی‌ثابت از برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران دوران انقلاب اسلامی و منتخبان علمی و ورزشی شفت خبر داد و افزود: امسال در دهه فجر دیدار از خانواده معظم شهدا توسط صاحبان صنایع و کارخانه‌ها و اصناف، قدردانی از خیران و بازاریان منصف شهرستان شفت در دهه مبارک فجر و … برگزار می‌شود.

258385350535523.JPG

46453538535471.JPG

46387437674354352.JPG

4456874353853535.JPG






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد