صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی صومعه‌سرا گفت: رسالت رسانه‌ها در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم است. به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، عبدالرضا جوهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در آستانه فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثارگری‌ و جانفشانی‌های ملتی انقلابی با رهبری مقتدرانه و محکم امام خمینی (ره) است.

کد خبر : 644 | 3:12 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی صومعه‌سرا گفت: رسالت رسانه‌ها در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، عبدالرضا جوهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در آستانه فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثارگری‌ و جانفشانی‌های ملتی انقلابی با رهبری مقتدرانه و محکم امام خمینی (ره) است.

وی انقلاب اسلامی را یک رخداد مهم تاریخی و ملی در ایران خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی آزادی و آزاد زیستی عقاید و آرمان‌های اسلامی و بومی ملت ایران را بیدار کرد.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی صومعه‌سرا به نقش و اهمیت حضور رسانه‌ها در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در انعکاس اخبار و حتی پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده و بزرگی داشتند.

وی با بیان اینکه این نقش و رسالت در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی همچنان در کشور مهم و اساسی تلقی می‌شود، متذکر شد: رسانه‌های بیگانه در جنگ فرهنگی و اقتصادی کنونی در کشور فتنه‌انگیزی‌های شومی را طراحی و اجرا می‌کنند که وظیفه و اهمیت رسانه‌های داخلی در راستای مقابله با آن بسیار حیاتی و ضروری است.

جوهری اضافه کرد: دشمنان همواره در تکاپوی ضربه بر دیواره‌های محکم نظام و انقلاب هستند که مقابله سنجیده و بصیر رسانه‌های داخلی تاثیرگذار است.

وی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای صومعه‌سرا در ایام مبارک دهه فجر اذعان کرد: بالغ بر 15 خبرنگار از مجموعه خبرگزاری‌ها، نشریات و صدا و سیما آماده انعکاس اخبار دهه فجر در صومعه‌سرا هستند.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی صومعه‌سرا، خبرگزاری‌های فارس، ایسنا، ایرنا، مهر، نشریات مختلف، صدا و سیما و پایگاه خبری را از جمله رسانه‌های این شهرستان در انعکاس و مخابره اخبار دهه فجر عنوان کرد.

وی، کارنامه رسانه‌ای صومعه‌سرا در دو سال اخیر را بسیار خوب و فعال خواند و افزود: مجموعه خبری صومعه‌سرا در دو ساله اخیر به دلیل انعکاس وسیع و خوب برنامه‌ها و پروژه‌های ستاد دهه فجر این شهرستان مورد قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوده است.

جوهری از انتشار پنجمین ویژه نامه «ارمغان فجر» به مناسبت دهه مبارک فجر در صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: ارمغان فجر نشریه ویژه ستاد دهه فجر صومعه‌سرا است که تمام برنامه‌ها و پروژه‌های این ستاد را به صورت کامل پوشش می‌دهد.

به گفته وی، چهار شماره از نشریه ارمغان فجر به همراه بولتن خبری در سال‌های گذشته در صومعه‌سرا منتشر شد که امسال شماره پنجم آن همزمان با فعالیت ستاد دهه فجر چاپ و توزیع می‌شود.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی صومعه‌سرا از اصحاب رسانه این شهرستان خواست تا با تمام توان خود در راستای مخابره اخبار دهه فجر بکوشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد