صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتتاح ده پروژه ورزش گیلان در دهه فجر

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح 10 پروژه ورزشی استان در دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد بابایی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار کرد: این تغییر و تحول‌ها در سطح دنیا منشٱ اقدام‌های زیادی از جمله رشد صنعتی، کشاورزی و تحولات مهم کشوری می‌شود.

کد خبر : 724 | 3:46 ب.ظ | ۱ بهمن , ۱۳۹۱

1مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح 10 پروژه ورزشی استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد بابایی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار کرد: این تغییر و تحول‌ها در سطح دنیا منشٱ اقدام‌های زیادی از جمله رشد صنعتی، کشاورزی و تحولات مهم کشوری می‌شود.

وی مسئولیت‌ها و پست‌ها را امانتی در دست انسان‌ها دانست و اذعان کرد: مهم‌ترین ویژگی یک مدیر در نظام اسلامی خدمتگزاری خالص برای مردم است که از این امانت الهی به نحو مطلوب باید بهره برد.

این مسئول، مسئولیت را اعتباری ماندگار در خاطرات نامید و اذعان کرد: اقدام‌های‌ خوب و تاثیرگذار برای مردم مهم است و نباید این خدمات در شعار خلاصه شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان مدیریت در حوزه ورزش را مدیریت بحران خواند و متذکر شد: برای ایجاد تحول و توسعه در ورزش استان باید از نیروهای پرتوان و کارآمد استفاده کرد.

وی با اشاره به ثبت کشتی گیله‌مردی برای نخستین بار در کشور، اذعان کرد: به ‌زودی نخستین همایش کشتی گیله‌مردی در استان برگزار می‌شود که امیدواریم لنگرود میزبان آن باشد.

بابایی از افتتاح 10 پروژه در استان خبر داد و یادآور شد: افتتاح زمین فوتبال لنگرود با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان از پروژه‌های ملی بوده و 9 پروژه دیگر نیز مربوط به شهرستان‌هاست.

وی ورزش لنگرود را خوب دانست و گفت: امیدواریم با کمک شهرداری و شورای شهر و رئیس جدید ورزش و جوانان لنگرود حرکات جدیدی در شهرستان داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به طرح نهضت ساخت یک‌هزار زمین ورزشی در استان، افزود: عملیات این اقدام آغاز شده و با شناسایی فضای ورزشی گیلان در چشم‌ انداز برنامه توسعه پنجم کشور سرانه فضای ورزش استان 1.2 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور محمدعلی خداجو رئیس جدید اداره ورزش و جوانان لنگرود منصوب و از تلاش‌های رضا مودبی رئیس سابق این اداره قدردانی شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد