صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هفته دولت ؛ گیلان سراسر سازندگی

كوچه پس كوچه های شهر و روستا، تا هر كجا كه مردمك چشم می جنبد؛ همت فرزندان میرزا موج می زند و طرحی پرامید از توسعه و پیشرفت را برای نسل های آینده ، فرزندان این خاك رسم می كند و در هفته ای مزین به نام دولت، كارنامه های درخشان خدمت پیش روی مردمان […]

کد خبر : 76 | 9:34 ق.ظ | ۱۸ مهر , ۱۳۹۱

كوچه پس كوچه های شهر و روستا، تا هر كجا كه مردمك چشم می جنبد؛ همت فرزندان میرزا موج می زند و طرحی پرامید از توسعه و پیشرفت را برای نسل های آینده ، فرزندان این خاك رسم می كند و در هفته ای مزین به نام دولت، كارنامه های درخشان خدمت پیش روی مردمان خطه سرسبز گیلان می گستراند.

گیلان ، سراسر سازندگی می شود و كاستی های فرو رفته در زمرد سرسبزی هایش با همت گیل زنان و گیل مردانش رنگ می بازد و لالایی هایی شیرین از استواری مام میهن را برای كودكان سرزمین اش زمزمه می كند.

گیلان ، سرزمین انسان های بزرگی كه به تار و پود سبز جنگل و آبی بی كرانش شكوه بخشیدند و حلقه های تلاش شان رنج و محرومیت را از گوشه گوشه سرزمین خوشه های طلایی برنج، به زنجیر كشید.

گیلان، مهد عزت است و از دلاوری های هشت هزار بزرگ مرد آسمانی كه برای حفظ میهن در برابر دست درازی های دشمنان قسم خورده این آب و خاك خونشان را هدیه كردند، حكایت هایی پرغرور در دفترچه خاطرات پرعزتش داد.

گیلان، افتخار سرداران بزرگی همچون شهید املاكی، خوش سیرت و قلی پور و یاران شهید دیگری كه عشق دین و وطن به قرمزی خون پاكشان رنگ كردند، را در سینه دارد و شمع وجودش از غم فراق این بزرگ مردان تاریخ می سوزد.

گیلان ، پای زنده نگهداشتن خون پاكشان می تپد و برای پاسداشت آرمان های بلندشان شب و روز بی قرار جاماندن از ثانیه ها، سازندگی را بارها دوره می كند، به لحظه های نابی كه خدمت را به تصویر می كشد، پیوند می خورد و هفته دولت را گرامی می دارد تا از غم و اندوه شهادت پرافتخار رجائی و باهنر ، نماد سربلندی و عزت ایران اسلامی را بسازد.

هفته ای به نام ‘دولت’ كه ایران سراپا خدمت برای رسیدن به قله های پیشرفت را به تصویر می كشد و كارنامه ای زرین از ساعت ها كار و تلاش را به دست مردمانی تاریخ ساز می سپارد.

هفته ای كه اقدامات دولت را برای قضاوت به دادگاهی ملت می كشاند و سنگینی كفه ترازوی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با قبل از آن را به نمایش می گذارد .

لحظه هایی ناب برای خلق تصاویری گویا از گیلان سراسر سازندگی و فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان های معمار كبیر انقلاب و شهدایی كه قهرمانانه برای حفظ خاك این مرز و بوم جنگیدند و در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی تا همیشه جاوید ماندگار شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد