صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای صد و پنجاه برنامه فرهنگی ‌اجتماعی رضوانشهر در دهه فجر

فرماندار رضوانشهر از اجرای 150 برنامه فرهنگی ‌اجتماعی در این شهرستان در دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، مختار رضایی در جمع خبرنگاران در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و پیشرفت‌های صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی است.

کد خبر : 778 | 10:05 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

1

فرماندار رضوانشهر از اجرای 150 برنامه فرهنگی ‌اجتماعی در این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، مختار رضایی در جمع خبرنگاران در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و پیشرفت‌های صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال بیش از 150 برنامه مختلف فرهنگی‌ اجتماعی در رضوانشهر برگزار می‌شود، گفت: به مناسبت سی ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 34 پروژه عمرانی نیز در رضوانشهر افتتاح می‌شود.

این مسئول اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی رضوانشهر نسبت به جمع‌بندی و معرفی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی قابل افتتاح را مورد تاکید قرار داد.

وی آغاز برنامه‌های دهه فجر در رضوانشهر را گلباران مزار شهدا عنوان کرد و افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

رضایی، دهه فجر را یک فرصت طلایی در نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از تمام دلسوزان نظام ذکر کرد و یادآور شد: امسال با وجود نقشه‌های مختلف استکبار در حوزه اقتصادی و تحریم‌های شکننده باید به گونه‌ای حرکت کنیم که دشمنان بیش از گذشته رسوا شده و ماهیت پلید آنها به نمایش گذاشته شود.

وی خاطر نشان کرد: در آخرین سال خدمتگزاری دولت دهم دهه فجر بهترین بهانه برای تبیین و تعریف دستاوردهای هشت ساله دولت به عموم مردم است.

فرماندار رضوانشهر مسکن مهر این شهرستان را 76 واحدی عنوان کرد و متذکر شد: مسکن مهر رضوانشهر جزو طرح‌های ماندگار بوده و حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برخی از واحدهای آن آماده بهره‌برداری است.

وی احداث نیروگاه رضوانشهر و سد شفارود را نیز از طرح‌های مهر ماندگار این شهرستان ذکر کرد.

رضایی درباره وضعیت ساخت بیمارستان رضوانشهر خاطر نشان کرد: وی به دیگر طرح های در دست اجرایی در این شهرستان پرداخت و گفت: برای احداث بیمارستان رضوانشهر مبلغ 3 میلیارد و 860 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 20 میلیارد ریال دیگر نیز برای ادامه ساخت و تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده که تاکنون اختصاص نیافته است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد