صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن درصدد القاء افکار نادرست به جوانان برای تحریف انقلاب است

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: دشمن درصدد القاء افکار نادرست به جوانان نسل سوم و چهارم برای بیگانه کردن آنان با انقلاب و تحریف آن است. حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در جشن انقلاب که در مسجد جامع شهرستان آستارا برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب، نعمت بزرگ اسلام به ایران است، گفت: پیروزی انقلاب در ایران به معنای پیروزی اسلام است و اسلام هم متعلق به یک ملت و نژاد خاصی نیست بلکه همه مسلمانان جهان باید از آن بهره مند شوند.

کد خبر : 997 | 11:41 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: دشمن درصدد القاء افکار نادرست به جوانان نسل سوم و چهارم برای بیگانه کردن آنان با انقلاب و تحریف آن است.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در جشن انقلاب که در مسجد جامع شهرستان آستارا برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب، نعمت بزرگ اسلام به ایران است، گفت: پیروزی انقلاب در ایران به معنای پیروزی اسلام است و اسلام هم متعلق به یک ملت و نژاد خاصی نیست بلکه همه مسلمانان جهان باید از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به مانند تابش نور مستقیم بر ملت است، بیان کرد: مردم جهان ازطریق ملت ایران از این نور الهی بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام پورابراهیم ادامه داد: طاغوت زمان مانع از رسیدن جهانیان به این تابش الهی شده و در صدد خدشه وارد کردن بر انقلاب اسلامی ایران است.

وی خیزش های جهان اسلام را الگو گرفته از انقلاب دانست و تصریح کرد: ما باید از این انقلاب و دستاوردهای آن در برابر توطئه های دشمنان حفاظت کرده تا بتوانیم آن را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به نقش مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی تصریح کرد: امنیت و آسایش در سایه ایمان به خدا و توکل تجلی می یابد که وعده کامل آن، حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی انقلاب ایران را تحقق وعده خدا در برپایی حکومت اسلامی در عصر حاضر دانست و افزود: تفسیر ناروا در مورد حکومت اسلامی مربوط به کسانی است که آن را خوب درک نکرده اند و با این کار در حق انقلاب جفا می کنند.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان با تاکید بر ضرورت انتقال آرمان های انقلاب به نسل های جدید، بیان کرد: نسل اول و دوم با انقلاب عجین و با توطئه های دشمن آشنا هستند اما نسل سوم و چهارم باید با انقلاب و ارزش های آن آشنا شده تا بتوانند در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در حال توطئه چینی بر علیه اسلام و انقلاب است، افزود: دشمن جوانان ما را در مدرسه و دانشگاه هدف گرفته تا با القاء افکار نادرست آنان را با انقلاب بیگانه کرده و به اهداف خود برسد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد