صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کارگران منتخب گیلان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از دیدار جمعی از کارگران منتخب استان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با مقام معظم رهبری خبر داد. خلیل حنیف، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان، امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت کار و کارگر در استان گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی در […]

کد خبر : 1635 | 6:25 ق.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۲

sanat

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از دیدار جمعی از کارگران منتخب استان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با مقام معظم رهبری خبر داد.

خلیل حنیف، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان، امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت کار و کارگر در استان گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های هفته کار و کار گر و ارج نهادن به جامعه کارگری است.

وی با اشاره به اتحاد دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه های هفته کارگر، تصریح کرد: این جلسه سبب ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی اجرای برنامه‌ها خواهد شد و هم‎افزایی مربوطه نتیجه مثبتی را برای استان در برخواهد داشت.
حنیف با بیان اینکه برنامه‌های تدارک دیده شده در راستای ارج نهادن به جامعه کارگری است، افزود:  در این هفته جمعی از کارگران منتخب استان با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دیدار خواهند کرد.

 وی ادامه داد: دیدار جمعی از جامعه کار استان با نماینده ولی فقیه در استان، گلباران مزار شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری همایش استانی هفته کار و کارگر، تجلیل از کارگران نمونه و کارگران بسیجی منتخب استان، برگزاری مسابقات ورزشی کارگری از اهم برنامه‌های این هفته است.

 گفتنی است، در این نشست روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان بسیج کارگری و کارمندی گیلان، سازمان تامین اجتماعی استان و نمایندگان کارگران و مدیران صنعتی گیلان حضور داشتند.

 لازم به ذکر است، یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد