صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارتش و سپاه در فجر انقلاب، برادر ملت ایران بودند

امام جمعه شهرستان صومعه سرا گفت: ارتش و سپاه در فجر انقلاب، برادر ملت ایران بودند. حجت الاسلام و المسلمین ‘اسماعیل صدیقی’ در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا ادامه داد: سپاه متولد شده با انقلاب و از بركات امام راحل است كه همچنان استوار و پایدار در راه حفظ ارزش های نظام […]

کد خبر : 1640 | 7:46 ق.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۲

seddigh

امام جمعه شهرستان صومعه سرا گفت: ارتش و سپاه در فجر انقلاب، برادر ملت ایران بودند.

حجت الاسلام و المسلمین ‘اسماعیل صدیقی’ در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا ادامه داد: سپاه متولد شده با انقلاب و از بركات امام راحل است كه همچنان استوار و پایدار در راه حفظ ارزش های نظام اسلامی گام برمی دارد.

وی با گرامیداشت سالروز تشكیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه به عنوان بازوی توانمند ولی فقیه، مسوولیت خطیر و سنگینی دارد و برای هر نوع ماموریتی آماده است.

امام جمعه صومعه سرا در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت سالروز انقلاب فرهنگی، با بیان اینكه استقلال یك كشور ریشه در استقلال فرهنگی دارد، گفت: انقلاب فرهنگی را باید از دانشگاه آغاز كرد زیرا اگر فرهنگ اسلامی در هر كشور پیاده شود، آن كشور از هر نظر پیشرفت می كند.

حجت الاسلام صدیقی اضافه كرد: باید علم و اخلاق در دانشگاه ها توسعه یابد و به جنبه تزكیه و تربیتی در مراكز آموزش عالی بیشتر توجه شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد