صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص هتک حرمت به صحابه پیامبر اسلام

منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در طی بیانیه ای انزجار خود را از هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم (ص) و یاران وفادار حضرت علی (ع) اعلام کرد. در قسمتی از این بیانیه آمده است: بار دیگر فاجعه ای در جهان اسلام رخ داد و تروریست های تکفیری به بارگاه صحابی بزرگ پیامبر اسلام (ص) […]

کد خبر : 2271 | 6:11 ق.ظ | ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲

fatemiye

منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در طی بیانیه ای انزجار خود را از هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم (ص) و یاران وفادار حضرت علی (ع) اعلام کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: بار دیگر فاجعه ای در جهان اسلام رخ داد و تروریست های تکفیری به بارگاه صحابی بزرگ پیامبر اسلام (ص) و یار وفادار حضرت علی (ع)، حمله کرده و بارگاه این یاران وفادار حضرت امیرالمومنین (ع) را ویران کردند. همچنین این اقدام را تجاوزی آشکار به حرمت مسلمانان دانسته و نسبت به ادامه تعرض به اماکن مقدس مسلمانان در سوریه و دیگر کشورهای اسلامی از سوی گروههای وهابی و تکفیری هشدار می دهیم.

در قسمتی دیگر از این بیانیه تاکید شد: دانشگاهیان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی نیز این جنایت بزرگ را شدیدا محکوم کرده و هرگز جامعه اسلامی به ویژه شیعیان جهان آن را فراموش نخواهند کرد.

در پایان این بیانیه اعلام شد: دانشگاهیان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همه عاشقان اهل بیت (ع)، ضمن سیاهپوش کردن واحد ها و مراکز آموزشی در منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی و محکوم کردن این اهانت، اعلام می دارد هیچوقت مسلمانان جهان در مقابل این گونه تجاوز و حرمت شکنی سکوت نخواهند کرد و جنایتکاران کوردل بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد