صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن هفدهم شهریور

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن «هفدهم شهریور»: یوم الله هفدهم شهریور، یادآور ایثار و از جان‌گذشتگی شهدایی است که شجاعانه سینه خویش را در برابر تیغ دژخیمان ارتش خودکامه طاغوت زمان سپر کردند تا فریاد اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و نفرت‌شان از حکومت ستمشاهی و ضددینی پهلوی را به گوش جهانیان برسانند […]

کد خبر : 22725 | 12:33 ب.ظ | ۱۴ شهریور , ۱۳۹۵

شورا ۶۷

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن «هفدهم شهریور»:

یوم الله هفدهم شهریور، یادآور ایثار و از جان‌گذشتگی شهدایی است که شجاعانه سینه خویش را در برابر تیغ دژخیمان ارتش خودکامه طاغوت زمان سپر کردند تا فریاد اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و نفرت‌شان از حکومت ستمشاهی و ضددینی پهلوی را به گوش جهانیان برسانند و با پیشگامی و پیشتازی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی فجرآفرینی کنند. شهدایی که نام‌شان بر تارک تاریخ این مرز و بوم و یادشان بر لوح قلب دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره خواهد درخشید.

حادثه خونین کربلای هفدهم شهریور ۱۳۵۷، عاشورای حسینی دیگری بود؛ فرزندان این سرزمین؛ زن و مرد؛ پیر و جوان؛ با اعتقاد به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) در زیر باران گلوله و با تحمل سختی‌ها و شدائد از آزمون الهی سربلند و سرافراز گذشتند؛ میدان «ژاله» به خون نشست و با نام «شهدای هفدهم شهریور» زینت یافت و در تقویم انقلاب اسلامی ماندگار شد. قیام خونین یوم الله هفدهم شهریور زمینه‌ای شد تا طومار ظلم و ستم از ایران اسلامی رخت بربندد و پایه‌های پوسیده کاخ استبداد و طاغوت فرو ریزد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با پاسداشت یوم الله هفدهم شهریور، از درگاه خداوند متعال برای شهدا و از جان‌گذشتگان این روز تاریخ‌ساز علو درجات و برای رهروان صادق انقلاب اسلامی در سایه‌سار ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توفیق بیش از پیش مسألت می نماید. بی‌شک بزرگداشت مقام شامخ شهدای والامقام هفدهم شهریور، گرامیداشت آگاهی، معرفت و شور انقلابی است که در هماره حضور و اقتدار ملت مسلمان ایران جاری است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد