صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اعزام کاروان‌های پیاده و سواره به مرقد مطهر امام(ره) یک کار فرهنگی تربیتی است

  سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های پیاده و سواره به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، اعزام کاروان‌های پیاده و سواره را یک کار فرهنگی _تربیتی دانست و اظهار کرد:به منظور باشکوه برگزارشدن این مراسم جلسات هماهنگی از سوی کمیته های مختلف برگزار شده است. […]

کد خبر : 54748 | 2:45 ب.ظ | ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های پیاده و سواره به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، اعزام کاروان‌های پیاده و سواره را یک کار فرهنگی _تربیتی دانست و اظهار کرد:به منظور باشکوه برگزارشدن این مراسم جلسات هماهنگی از سوی کمیته های مختلف برگزار شده است.

وی افزود: اعزام کاروان از سوی کمیته سپاه و پشتیبانی آن از سوی دستگاه ها اجرایی است که تعامل و همکاری بیش از پیش مورد انتظار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه تربیت نسل جوان نوعی جهاد است، اولویت ثبت نامی ها را از سوی کمیته های اعزام نسل جوان بیان کرد و گفت: به منظور اثر تربیتی بالا حضور نسل جوان در این اعزام مورد انتظار است.

وی با تاکید به اهمیت اثربخشی فرهنگی و تربیتی اعزام کاروان‌ها، گفت: صرف حضور در مرقد امام مهم نیست بلکه ضمن وجود نظم و انضباط در کاروان سواره، وجود سین فرهنگی و برنامه های ویژه در معنویت بخشی این برنامه از سوی کمیته های اجرایی، قبل از اعزام و بعد از اعزام ضروری است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد