صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دادن جایزه صلح نوبل به عامل جنایات مسلمانان میانمار شرم‌آور است

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه مجامع بین‌المللی و سازمان‌هایی که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند در مقابل قتل عام مسلمانان میانمار سکوت کرده‌اند، گفت: جایزه صلح نوبل در طول این مدت به افرادی داده شده است که کوچک‌ترین خدمتی برای دفاع از حقوق بشریت انجام نداده‌اند و این شرم‌آور است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در […]

کد خبر : 26733 | 9:22 ق.ظ | ۲۵ شهریور , ۱۳۹۶

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه مجامع بین‌المللی و سازمان‌هایی که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند در مقابل قتل عام مسلمانان میانمار سکوت کرده‌اند، گفت: جایزه صلح نوبل در طول این مدت به افرادی داده شده است که کوچک‌ترین خدمتی برای دفاع از حقوق بشریت انجام نداده‌اند و این شرم‌آور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه علت اصلی خیلی از گره‌های زندگی ما انسان‌ها به تقوا برمی‌گردد، اظهار کرد: اگر به دنبال زندگی خوب و معنوی هستیم باید رابطه خود را با خدا اصلاح کنیم.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به دیدار اخیر اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار، اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سفارش کردند.

وی حاکم شدن تفکرات انقلابی و تفکرات امام راحل(ره) بر کل مجمع تشخیص مصلحت نظام را از دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار فوق دانست و خاطرنشان کرد: در برهه‌ای از زمان، مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رفت تا از مسیر انقلابی خارج شود.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حقیقت همیشه زنده بوده و اهداف امام راحل(ره) هرگز از بین نمی‌رود، بیان کرد: هیچ مصوبه، موضع‌گیری و اقدامی در تعارض با اهداف امام خمینی(ره) نباید از مجمع تشخیص مصلحت نظام خارج شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه قتل‌عام مسلمانان میانمار را شاهد هستیم و مجامع بین‌المللی و سازمان‌هایی که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند در مقابل این نسل‌کشی‌ها سکوت کرده‌اند، گفت: راه‌حل مسئله میانمار، ورود عملی کشورهای اسلامی به صحنه با هدف محکوم شدن کشتار مسلمانان بی‌دفاع میانمار است.

امام‌جمعه آستارا با اذعان براینکه به کسی که عامل این‌همه جنایت در روهینگیای میانمار است جایزه صلح نوبل می‌دهند، افزود: جایزه صلح نوبل در طول این مدت به افرادی داده شده است که کوچک‌ترین خدمتی برای دفاع از حقوق بشریت انجام نداده‌اند و این شرم‌آور است.

خطیب جمعه آستارا با تصریح براینکه سیاست آمریکایی‌ها در مورد برجام نقض آشکار برجام است و انتظار می‌رود دولت‌مردان و وزارت خارجه به این بدعهدی‌های آمریکا پاسخی دندان‌شکن بدهند، اظهار کرد: یک‌عده که به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در خصوص فرجام برجام ریشخند می‌زدند اکنون در دام بزرگی افتاده‌اند.

حافظ‌نیا ملت ایران را ملتی مقتدر و همیشه در صحنه دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از نقض برجام، تهدیدها و تحریم‌های آمریکایی‌ها هیچ هراسی ندارد و با تمام توان در برابر بدعهدی‌های آمریکایی‌ها ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه از هفته آینده ماه محرم شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پرهیز از خرافه‌گرایی و آزار و اذیت دیگران یک عزاداری آبرومندانه‌ای در شأن اباعبدالله حسین(ع) داشته باشیم و این با هم‌دلی، هم‌فکری و رعایت قوانین تحقق می‌یابد.

امام‌جمعه آستارا با تصریح براینکه هیچ‌کسی نمی‌تواند در برابر دستگاه عزاداری اباعبدالله حسین(ع) بایستد، بیان کرد: دستگاه عزاداری اباعبدالله حسین(ع) مرد عمل و امثال شهید حججی‌ها می‌خواهد که شجاعانه در سوریه و عراق از حرمین ائمه اطهار(ع) دفاع می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد