صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شور فاطمی مردم گیلان به روایت تصویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) تجمع عزاداری مردم شهر رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار شد. مردم ولایت‌مدار شهر رشت در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) صبح امروز تجمع عزاداری خود را در میدان شهدای ذهاب رشت برپا کردند تا در غم بی‌مادری خود بر سر و سینه بزنند. چشم‌های بارانی، […]

کد خبر : 29572 | 8:53 ق.ظ | ۲ اسفند , ۱۳۹۶

رشت| مردم گیلان شور فاطمی خود را به نمایش گذاشتند + تصاویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) تجمع عزاداری مردم شهر رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار شهر رشت در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) صبح امروز تجمع عزاداری خود را در میدان شهدای ذهاب رشت برپا کردند تا در غم بی‌مادری خود بر سر و سینه بزنند.

چشم‌های بارانی، گونه‌های نمناک و شانه‌های لرزان نشانه‌هایی بود از بار سنگین غصه‌ای که بر شانه مردم سنگینی می‌کرد و نشان می‌داد داغ بی‌مادری چقدر سخت است.

یکی از دختران خردسال حاضر در این مراسم با زبان کودکانه خود خطاب به مخاطبان تسنیم گفت: من امروز در این مراسم شرکت کرده‌ام تا از حضرت زهرا(س) درس رعایت حجاب، خوش برخوردی با دیگران و مهربانی یاد بگیرم.

نوای مناجات حضرت زهرا(س) و ذکر “یا زهرا” در سر تا سر میدان شهدای ذهاب رشت که روزی میعادگاه عروج شهدای این سرزمین بود می‌پیچید و کبوتر دل‌های عاشقان را تا قبرستان بقیع پر می‌داد.

یکی دیگر از گیلانیان حاضر در این مراسم با بیان اینکه ایثار حضرت زهرا(س) به ما درس ایستادگی در مقابل دشمنان را می‌دهد اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و سایر دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ما پیروان اهل بیت(ع) هستیم و همانند آن‌ها از حق دفاع می‌کنیم.

زنان و مردان سرزمین میرزاکوچک امروز فاطمی بودن خود را به رخ آسمانیان و زمینیان کشیدند و نشان دادند که اگر آن روز یار و یاوری برای حمایت از حضرت علی(ع) نبود اما امروز زنان و مردانی هستند که با تمام وجودشان از ولایت دفاع می‌کنند.

یکی از جوانان گیلانی از نسل چهارم انقلاب اظهار داشت: ما از حضرت زهرا(س) درس تبعیت از ولایت و حمایت از ولی‌فقیه را می‌آموزیم و همچون ایشان در مقابل دشمن ولایت می‌ایستیم.

به گزارش تسنیم، امروز آسمان‌ها و زمین عزادار بانویی که است که به فرموده امام صادق(ع) محبانش می‌توانند او را “مادر” خطاب کنند پس امروز روز بی‌مادری تمام عالم است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد