صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هفته وحدت فرصتی برای طرح مبانی جهان اسلام است

امام‌جمعه موقت بندرانزلی با تأکید بر اینکه عدم نظارت صحیح مهم‌ترین دلیل نابسامانی بازار است گفت: عدم نظارت صحیح گران شدن هرروزه احتیاجات مردم را به دنبال داشته است و نهادهای صنعتی باید نظارت بیشتری بر بازار داشته و آن را کنترل کنند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق ایران‌عقیده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر انزلی با […]

کد خبر : 33339 | 3:58 ب.ظ | ۲۶ آبان , ۱۳۹۷

امام‌جمعه موقت بندرانزلی با تأکید بر اینکه عدم نظارت صحیح مهم‌ترین دلیل نابسامانی بازار است گفت: عدم نظارت صحیح گران شدن هرروزه احتیاجات مردم را به دنبال داشته است و نهادهای صنعتی باید نظارت بیشتری بر بازار داشته و آن را کنترل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق ایران‌عقیده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر انزلی با اشاره به گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت به‌عنوان یک اصل و فرصتی برای طرح مبانی جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه تفرقه در مسلمین جهان از نقشه‌های شوم دشمنان است گفت: دشمنان وحدت اسلامی را نشانه رفته‌اند، لذا مهم‌ترین اصل در جهان اسلام، وحدت اسلامی است و باید وحدت و یکپارچگی در مقابل استکبار مدنظر جهان اسلام باشد.

امام‌جمعه موقت بندرانزلی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با مدال‌آوران پارالمپیک تصریح کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های بین‌المللی می‌تواند ایران را به جایگاه واقعی‌اش برساند که متأسفانه استفاده از چنین ظرفیتی مغفول مانده و باید از چنین امتیازی بیش از گذشته استفاده کرد.

ایران‌عقیده با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: اخلاص و معنویت در بسیج است که او را به‌عنوان یک شجره طیبه معرفی می‌کند، بسیج بدون نام و نشان بین مردم حرکت می‌کند و حضور بسیج درصحنه‌های مختلف به‌عنوان خط‌شکن، مؤثرترین نیرو است.

وی با اشاره اینکه معتقد بود دغدغه مندی، دشمن‌شناسی و عمل‌گرایی سه ویژگی مهم بسیجیان است بیان کرد: باید چنین ویژگی‌هایی حفظ‌شده تا روزبه‌روز شکوفایی‌اش بیشتر شود.

امام‌جمعه بندرانزلی به شکست تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا نتوانست به اهدافش برسد، آگاهی آحاد مردم و بلوغ فکری آنان در مقابل این جنگ روانی بسیار بالا بود و فهم و بصیرت مردم بود که دشمن را به عقب راند و نقشه‌هایش را خنثی کرد و دیگر دنیا می‌داند که نقش ایران در منطقه نقشی محوری است.

ایران‌عقیده با تأکید بر اینکه عدم نظارت صحیح مهم‌ترین دلیل نابسامانی بازار است گفت: عدم نظارت صحیح گران شدن هرروزه احتیاجات مردم را به دنبال داشته است و نهادهای صنعتی باید نظارت بیشتری بر بازار داشته و آن را کنترل کنند.

وی با اذعان به اینکه اجرا و عمل به اقتصاد مقاومتی می‌تواند بازار و اقتصاد را از بن‌بست نجات دهد افزود: باید با مدیران فاسد و مفسدین اقتصادی مبارزه کرد و بدون کوچک‌ترین ارفاقی ضمن دستگیری، با آنان به‌شدت برخور‌د شود.

امام‌جمعه موقت بندرانزلی با اشاره به ویژگی‌های انتخاب مسؤول در نظام اسلامی تصریح کرد: ایمان، تجربه، تخصص و تعهد از شروطی است که باید برای انتخاب هر مسئولی از جز تا کل، از دهیار تا وزیر مدنظر قرار گیرد که متأسفانه جریانات سیاسی با عدم توجه به این اصول باعث ایجاد فساد و ناهنجاری‌های مدیریتی و اقتصادی می‌شوند و نظام اسلامی به فساد متهم می‌شود./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد