صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه توانمندی‌های «چهل ساله انقلاب» در گیلان برگزار می‌شود

نمایشگاه توانمندی‌های “۴۰ ساله انقلاب” در دستور کار قرار دارد و هماهنگی‌های مرتبط با واحدهای تولیدی استان گیلان انجام شد. فرهاد دلق‌پوش در جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گیلان در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح استان در ایام قبل و […]

کد خبر : 34100 | 9:14 ب.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۷

نمایشگاه توانمندی‌های “۴۰ ساله انقلاب” در دستور کار قرار دارد و هماهنگی‌های مرتبط با واحدهای تولیدی استان گیلان انجام شد.

فرهاد دلق‌پوش در جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گیلان در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح استان در ایام قبل و بعد از دهه فجر برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گیلان ابراز داشت: عمده برنامه‌های عمرانی ما، افتتاح و بهره‌برداری واحد‌های تولیدی در سطح استان گیلان است که از این تعداد ۲۱ واحد تولیدی برای دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه برای ۵۰۰ نفر در ۱۱ شهرستان استان گیلان نیز تولید اشتغال شده است افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های “۴۰ ساله انقلاب” نیز در دستور کار قرار دارد و هماهنگی‌های مرتبط با واحدهای تولیدی استان گیلان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی که با واحد‌های تولیدی استان گیلان انجام شد و با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر عرضه‌‌ همراه‌ با تخفیف کالا در نمایشگاه برای کارمندان دولت و اقشار ضعیف در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان نیز امسال برای بهره‌برداری ۲۶ پروژه در سطح استان گیلان برنامه‌ریزی کرده است.

محمدرضا نازک‌کار با اشاره به بهره‌برداری پروژه ۱۰ کیلومتری جاده اسالم ابراز داشت: ۵۸ کیلومتر جاده‌ای، تعمیر و ترمیم آسفالت انجام شده و آماده بهره‌برداری است و همچنین ایجاد روشنایی جاده‌های استانی که با اعتبارات هزینه‌ای همراه شد.

سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: رسانه‌های ملی نقش مهمی در انتشار گزارش جشن‌ها و برنامه‌های انقلابی در دهه فجر دارند و بهره‌برداری پروژ‌ه‌های استانی نیز توسط رسانه‌های ملی انتشار می‌یابد.

محمدباقر باقرزاده با اشاره به برنامه تهیه گزارش‌های تطبیقی توسط صدا و سیمای استان گیلان خاطرنشان کرد: تهیه گزارش‌های تطبیقی در راستای انعکاس فعالیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای گیلان برای جشن ۴۰  سالگی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی دارد گفت: برنامه‌های رسانه ملی در راستای نابود‌سازی بذر ناامیدی در ذهن مردم است و مردم از طریق رسانه ملی شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در سطح استان هستند./ تسنیم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد