صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تماشایی تر از سال گذشته برگزار خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شفت که دوشنبه ۱۷ دی‌ماه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به اوج کمال و استواری خود رسیده است، اظهار کرد: به لطف […]

کد خبر : 34144 | 8:20 ب.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۷

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شفت که دوشنبه ۱۷ دی‌ماه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به اوج کمال و استواری خود رسیده است، اظهار کرد: به لطف پروردگار و هوشیاری مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی خود دوران بالندگی و سرزندگی را سپری می کند.

وی با اشاره به اظهارات واهی «جان بولتون» در جمع منافقین انقلاب، افزود: این شخص گفته بود که نخواهیم گذاشت ایران چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرد و مدعی شده بود که ما سال نو مسیحی را در تهران جشن خواهیم گرفت اما به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی، سال ۲۰۱۹ فرارسید و قدرت‌های پوشالی نتوانستند تهدیدی برای نظام  مقتدر جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، توطئه های مستمر استکبار جهانی علیه ایران را نشانۀ حیات انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در مقابل دشمنی که برای نابودی این نظام برنامه ریزی می‌کند، نباید بی‌برنامه عمل کرد لذا وظیفه مسئولان به ویژه متولیان فرهنگی جامعه است که برای مقابله با توطئه های دشمن برنامه ریزی صحیح داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه نسل جوان روزهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را درک نکرده است، گفت: برای انتقال درست و تاثیرگذار پیام و آرمان انقلاب اسلامی به نسل جوان باید رموز رفتاری جوانان و نوجوانان را کشف و با آنان ارتباط برقرار کرد زیرا بخش اعظم سرمایه گذاری دشمن به‌منظور منحرف کردن جوانان و نوجوانان از مسیر انقلاب اسلامی است.

وی تطهیر دوران سیاه حکومت رضاخان و مسلمان نشان دادن شاه ملعون را نمونه ای از جنگ نرم دشمن به منظور ایجاد شبهه در اذهان جامعه به ویژه نسل جوان دانست و ادامه داد: صدام هم نماز می خواند و امروز پادشاه عربستان نیز خود را خادم الحرمین می داند اما بین اسلام آنان با اسلام ناب محمدی(ص) که ترسیم شده امام راحل عظیم الشان است، فاصله از زمین تا آسمان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان برای تشخیص حق از باطل نیازمند شاخص و آگاهی هستند، خاطرنشان کرد: کرسی های آزاداندیشی مد نظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در راستای ایجاد همین خودآگاهی در جوانان است که متاسفانه جدی گرفته نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، کارگزاران نظام جمهوری اسلامی را خدمتگزاران مردم دانست و متذکر شد: مسئولان باید کنار مردم باشند و با تکیه بر نیرو و توان داخلی به آنان خدمت کنند و فریب لبخند دشمنی را نخورند که آشکارا کمر به نابودی این نظام بسته است.

وی از تشکیل «ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» ذیل شورای سیاستگذاری و راهبری در استان خبر داد و عنوان کرد: زمینۀ حضور پرشور مردم در برنامه‌های این ستاد در سطح استان فراهم شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی یوم‌الله ۲۲ بهمن سال گذشته را یک ۲۲ بهمن تماشایی پیش‌بینی کرده بود، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرصلابت مردم ایران تماشایی تر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول بهمن ماه خبر داد و اضافه کرد: خدمات دستگاه های اجرایی در این ایام به تمامی بخش ها و روستاها تسری یابد تا زمینه مردمی برگزارشدن جشن های انقلاب فراهم شود.

وی ناامید کردن مردم را توطئه دشمن دانست و افزود: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، امیدآفرینی در برنامه‌های ستاد ملموس و مشهود خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد