صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارزش‌های اسلامی با عمل به قرآن در جامعه حاکم می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان گفت: ارزش‌های اسلامی با عمل به قرآن در جامعه حاکم می‌شود. حجت‌الاسلام هادی شکری در مراسم اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی خود را حافظان حقیقی ارزش‌های الهی می‌دانند. وی قرآن را قانون اساسی بشر توصیف کرد و افزود: […]

کد خبر : 3978 | 12:02 ب.ظ | ۱۶ مرداد , ۱۳۹۲

قرآن15

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان گفت: ارزش‌های اسلامی با عمل به قرآن در جامعه حاکم می‌شود.

حجت‌الاسلام هادی شکری در مراسم اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی خود را حافظان حقیقی ارزش‌های الهی می‌دانند.

وی قرآن را قانون اساسی بشر توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی در پیاده کردن قرآن در جامعه نقش اساسی دارد.

شکری با تاکید بر انس کارکنان نیروی انتظامی با قرآن کریم، بیان کرد: برنامه‌های متنوع قرآنی در طول سال برای نیروهای پلیس برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای بهره بردن از معنویت روزه‌داری دانست و تصریح کرد: امنیت جامعه در کنار قرآن ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه عمل فرماندهان باید قرآنی باشد، اذعان کرد: پلیس تلاش می‌کند ارزش‌های اسلامی در جامعه هتک نشود و محافل قرآنی زمینه این امر را فراهم می‌کند.

شکری رمضان را فرصت مناسبی برای بهره بردن از فضای معنوی در این ماه مبارک دانست و اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان 68 کلاس قرآنی در معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس گیلان در ابتدای هر صبح برگزار شده و کارکنان با فراگیری تفسیر و قرائت قرآن کریم در عرصه فعالیت‌ها حاضر می‌شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان انس قرآن را سبب اجرای احکام قرآنی خواند و یادآور شد: گسترش قرآن در نیروی انتظامی موجب صیانت کارکنان می‌شود.

وی انس با قرآن را سبب صیانت معنوی و جلوگیری از مسایل اخلاقی پلیس عنوان کرد و افزود: محافل قرآنی و اهل بیت (ع) در پلیس گیلان افزایش می‌یابد.

شکری از ثبت‌نام 800 نفر به منظور حفظ 30 جزء قرآن کریم در پلیس گیلان خبر داد و تصریح کرد: افراد مذکور تا چهار ماه آینده 30 جزء قرآن کریم را حفظ می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های قرآنی، نهج‌البلاغه و احادیث پزشکی در پلیس استان، بیان کرد: از هر زمان و مکان برای بهره‌گیری از احکام الهی و نصایح اهل بیت (ع) استفاده می‌شود و کارکنان نیروی انتظامی ملزم و موظف هستند در چارچوب احکام عمل کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد