صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر شهرستان آستارا

معاون فرماندار آستارا در نخستین نشست ستاد برگزاری دهه مبارك فجر این شهرستان گفت: برنامه های این ایام بر محور ترویج و زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی اجرایی می شود. به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘محمدرضا شهاب زاده’ عصر روز دوشنبه در این نشست افزود: این برنامه ها باید به صورت […]

کد خبر : 535 | 3:37 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۱

معاون فرماندار آستارا در نخستین نشست ستاد برگزاری دهه مبارك فجر این شهرستان گفت: برنامه های این ایام بر محور ترویج و زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘محمدرضا شهاب زاده’ عصر روز دوشنبه در این نشست افزود: این برنامه ها باید به صورت مدون و متنوع با همكاری ادارات ، دستگاه ها و نهادهای دولتی اجرایی شود.

وی از مسوولان خواست برنامه های این دهه و طرح های افتتاحی را هرچه زودتر به این ستاد اعلام كنند.

شهاب زاده در ادامه با اشاره به اینكه در دوران پر فراز و نشیب انقلاب ، مردم بیدار ایران اسلامی لحظه ای از فرمان امام خمینی(ره) سرپیچی نكردند ، افزود: رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) با پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم نشان داد آن حكومتی كه در راس آن مبانی اصیل اسلامی جریان دارد ، با محوریت ولایت فقیه می تواند به قله های رفیع سعادت برسد.

وی با اشاره به اینكه دشمنان اسلام و مسلمین با تكیه بر تمام امكانات ارتباطاتی و رسانه ای خود می خواهند مردم را از ولایت جدا كنند ، اضافه كرد: مردم ولایتمدار و دیندار ایران اسلامی نشان داده اند كه هرجا فشارها و حساسیت ها از سوی دشمنان بیشتر شده ، آنها با تبعیت از ولایت فقیه قاطعانه و مقتدرانه در مقابل هرگونه ظلم و زور ایستاده اند.

وی حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه را نمونه ای روشن از بصیرت ولایی و انقلابی مردم ذكر كرد و ادامه داد: در یك زمان و برهه ای حساس بعد از انتخابات سال 88 ، كشور ، انقلاب و همچنین اعتقادات ما آماج انواع تهمت ها و فتنه های مختلفی بود كه در نهایت با هدایت ، هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری در روز نهم دی توسط مردم آگاه و بصیر ایران این فتنه ها خاموش شد.

وی با اشاره به اینكه راه ، هدف و شاخص های امام خمینی(ره) باید بیش از پیش به نسل جوان و تمامی تشنگان معرفت معرفی شود ، اظهار كرد: بنا به تاكید بنیانگذار جمهوری اسلامی ، دشمنان و معاندان نظام از شناختن واقعی اسلام و نیز قدرت و حضور مردم ایران در صحنه های مختلف در راستای پشتیبانی و حمایت از ولایت عاجر بوده و هستند.

ستاد گرامیداشت دهه مبارك فجر آستارا با حضور روسای ادارات و نهادهای دولتی ، به منظور تشریح و هماهنگی برنامه های این مناسبت در فرمانداری شهرستان آستارا تشكیل شد.

به گزارش ایرنا ، در راستای برگزاری باشكوه برنامه های دهه فجر و با مشاركت ادارات ، كمیته های مختلف در قالب ستاد گرامیداشت دهه فجر تعیین و مقرر شد ادارات و نهادهای شهرستان تا پایان دی ماه پروژه ها و طرح های قابل افتتاح در دهه فجر را به معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان آستارا اعلام كنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد