صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور گسترده رده‌های سپاه قدس گیلان در راهپیمایی 22 بهمن

سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده رده‌های مختلف این نهاد در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی‌گاه شکوه، عظمت و اقتدار ملتی است که در خط انقلاب و اسلام و رهبری به برافراشته شدن پرچم توحید در سراسر عالم چشم دوخته است. این بیانیه می‌افزاید: بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا تمام دل سوختگان، عاشقان و یاران راستین انقلاب متحد و منسجم با اندیشه‌ها و آرمان‌های پاک و آسمانی انقلاب هم‌پیمان شوند و با نیرو، نشاط و قدرتی دوباره در راه رسیدن به قله‌های رفیع شرافت و کرامت انسانی تمام توان و همت خود را برای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی و الهی به‌کار گیرند.

کد خبر : 1112 | 4:15 ب.ظ | ۲۱ بهمن , ۱۳۹۱

1

سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده رده‌های مختلف این نهاد در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی‌گاه شکوه، عظمت و اقتدار ملتی است که در خط انقلاب و اسلام و رهبری به برافراشته شدن پرچم توحید در سراسر عالم چشم دوخته است. این بیانیه می‌افزاید: بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا تمام دل سوختگان، عاشقان و یاران راستین انقلاب متحد و منسجم با اندیشه‌ها و آرمان‌های پاک و آسمانی انقلاب هم‌پیمان شوند و با نیرو، نشاط و قدرتی دوباره در راه رسیدن به قله‌های رفیع شرافت و کرامت انسانی تمام توان و همت خود را برای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی و الهی به‌کار گیرند.

در بخشی دیگر از بیانیه سپاه قدس آمده است: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان منادی راستین اسلام ناب محمدی (ص) در سرتاسر گیتی می‌درخشد و این انقلاب نیازمند پاسداری است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتقادی راسخ به وحدت و ضرورت حفظ انقلاب اسلامی و لزوم پاسداری از دستاوردهای والای آن مانند سال‌های گذشته بر انجام وظایف ذاتی خود اهتمام دارند و در 22 بهمن امسال که جشن عبور از تحریم‌های دشمن، افول وجه آمریکا، بیداری اسلامی و تغییر هندسه معیوب و غلط دشمن است در کنار دیگر نیروهای مسلح استان و امت ولایت مدار و شهید پرور خطه گیلان در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابد.

این بیانیه آمادگی حضور رده‌های مختلف سپاه قدس گیلان شامل بسیج حقوق دانان، بسیج کارگری، بسیج کارمندان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج مهندسان، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب، بسیج محلات، بسیج اصناف اساتید، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و بسیج ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کرد.

*بیانیه کانون اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به مناسبت 22 بهمن

تشکل سیاسی اسلامی کانون اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن اعلام کرد: 22 بهمن ماه یادآور دلاور مردی‌ها و سلحشوری‌های ملت ایران اسلامی است که با فریاد رسای خود طنین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساندند و امروز ملت ما با تبعیت از ولایت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سی و چهار سال استقامت و مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان از غیرت مندی ملت بزرگ ایران دارد، ملتی که با وجود توطئه‌های فراوان استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دفاعی، پزشکی، صنعتی و … پیشرفت فراوان و چشمگیری داشته است.

این بیانیه تصریح کرده است: کانون اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، تمام دانشگاهیان به ویژه مردم شریف گیلان را دعوت می‌کند تا با حضور منسجم، آگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگی، یکپارچگی ملتی سرافراز، اقتدار و عظمت ایرانیان را به جهانیان ثابت کنند و ضمن حمایت از دستاوردهای انقلاب بر تداوم خط امام (ره) و حمایت از مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای که راه همیشگی ملت ماست، تاکید ورزند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد