صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روزی که آتش فتنه، ایران را در برگرفت/ برچیدن بساط فتنه در ۸ و ۹ دی

آتش فتنه بزرگ در کشور به راه افتاد و می‌رفت تا میراث امام (ره) و شهدا از دست برود که مردم وفادار به اسلام و قرآن با حفظ یکپارچگی در ۸ دی گیلان و ملت ایران در ۹ دی به خیابان‌ها آمدند و بساط فتنه را برچیدند. حوادث تلخ فتنه ۸۸ که دست‌های پنهان و آشکار […]

کد خبر : 13467 | 1:22 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۳

فتنه12

آتش فتنه بزرگ در کشور به راه افتاد و می‌رفت تا میراث امام (ره) و شهدا از دست برود که مردم وفادار به اسلام و قرآن با حفظ یکپارچگی در ۸ دی گیلان و ملت ایران در ۹ دی به خیابان‌ها آمدند و بساط فتنه را برچیدند. حوادث تلخ فتنه ۸۸ که دست‌های پنهان و آشکار در بر افروختن این آتش در کشور نقش داشتند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

آتش فتنه بزرگ در کشور به راه افتاد و می‌رفت تا میراث امام (ره) و شهدا از دست برود که مردم وفادار به اسلام و قرآن از جمله در گیلان با حفظ یکپارچگی در ۸ دی و  به خیابان‌ها آمدند و بساط فتنه را برچیدند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با یادآوری حوادث سال ۸۸ اظهار کرد: دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مجموعه‌ای از وقایع و حوادثی مواجه شد که بدون داشتن تحلیل صحیح امکان قضاوت درست و منطقی وجود ندارد.

نادر یارحسینی افزود: علاوه بر شناسایی مسایل داخلی به شناسایی سیاست‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و کشورهایی که از این اتفاق‌ها سود می‌برند باید توجه داشت و آن را مدنظر قرار داد.

مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات مهر تایید نظام/تلخی کام مردم در فتنه ۸۸

این مسئول حضور و مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات را مهر تاییدی بر جمهوری اسلامی دانست و گفت: این حضور و مشارکت چشمگیر دشمنان را مأیوس و محزون کرد.

وی با اشاره به اینکه حوادث و وقایع پس از انتخابات شیرینی این پیروزی عظیم را بر کام مردم تلخ کرد، گفت: قضاوت‌های مختلفی در ارتباط با حوادث پس از انتخابات ۸۸ مطرح شد که برخی‌ها حوادث و تلخی‌های پس از انتخابات را نتیجه بد اخلاقی‌های انتخاباتی نامزدها و حامیان آنها در ایام تبلیغات و به‌ویژه مناظره تلویزیونی می‌دانستند.

یارحسینی ادامه داد: عده‌ای نیز معتقد بودند که این حوادث یک نوع رخداد اجتماعی است که در ایام انتخابات بروز کرده و گروهی دیگر که اکثریت آن را تشکیل می‌دهند بر این باورند که این حوادث نتیجه بداخلاقی انتخاباتی و یا تحولات و اعتراض‌های اجتماعی نبوده بلکه برنامه‌ریزی و طراحی سیاسی بیش از یک دهه از انتخابات است که توسط قدرت‌های استکباری آن سوی مرزها علیه جمهوری اسلامی و باهدف ساقط شدن آن تدارک دیده شده بود.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره این طراحی دشمن اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند؛ «جمهوری اسلامی با جنگ نرم دشمنان و فتنه‌ای عمیق مواجه شده است»، آشوب‌ها و تخریب‌ها را نمی‌توان صرفاً یک امر داخلی و یا سلیقه‌ای تلقی کرد و در چنین شرایطی اگر هر کس در هر لباس یا مقامی اینگونه تحلیل کند یا ناآگاه است یا مغرض که قصد تبرئه و تطهیر عوامل استکبار را دارد.

تقابل دیرینه آمریکا علیه ایران

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان به نمونه‌هایی از خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکا اشاره کرد و افزود: تقابل غرب و انقلاب اسلامی و موضع‌گیری سیاست خارجی آمریکا علیه ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به بیش از سه دهه بر می‌گردد.

وی دشمنی آمریکایی‌ها در سال‌های ۵۷ تا سال ۶۷ بیشتر نظامی و سخت‌افزاری دانست و تصریح کرد: جنگ خانمانسوز عراق علیه ایران به مدت ۸ سال، ایجاد شورش‌های سیاسی و نظامی از طریق عوامل داخلی از جمله دشمنی‌های آمریکا با ایران بود.

یارحسینی اضافه کرد: رویارویی مستقیم ارتش آمریکا با ایران در خلیج فارس، کودتای‌ نوژه، حمله نظامی به طبس، تجهیز و تسلیح منافقان در داخل کشور و ترور کور نمونه‌ای از این جنایت‌های آمریکا علیه ایران است.

این مسئول، ترور شخصیت‌های عالی‌رتبه نظام مانند شهدای هفت تیر و شهدای هشت شهریور، شهدای محراب، تحریم نظامی و اقتصادی و بایکوت سیاسی در مجامع بین‌المللی و … را از دیگر دشمنی‌های آمریکا علیه ایران برشمرد.

وی گفت: این تقابل حق و باطل است که ریشه قرآنی دارد، اختلافات جمهوری اسلامی با آمریکا یک مسئله استراتژیکی نیست.

به گفته یارحسینی، براساس قرآن کریم با مستکبر و شیطان نمی‌توان کنار آمد و یا با او صلح و مماشات کرد و نظر قرآن این است که شیطان نیز هرگز صلح و آشتی و توبه نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در دهه دوم متوجه شدند شیوه نظامی در مقابل ایران کارساز نیست، یادآور شد: آمریکا رویه خود را تغییر داده و به سیاست تخریب و براندازی نرم که کاری درازمدت بوده را در پیش گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در دهه سوم آمریکایی‌ها مبارزه با جمهوری اسلامی را به طور مشخص روی نکاتی مانند حقوق بشر، حمایت ایران از تروریسم، داشتن سلاح هسته‌ای و…. متمرکز کرده و ملاحظه می‌شود که به صورت متوالی آن را تکرار می‌کند.

آمریکا بازیگر نقش اصلی جنگ نرم علیه ایران

وی درباره جنگ نرم غرب علیه ایران به مدیریت آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا نقش اصلی جنگ نرم علیه ایران را به‌عهده دارد و بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ کانون و مرکز غیر دولتی که اغلب غیر سیاسی و ظاهراً در قالب فرهنگی و ادبی علیه ایران و برخی کشورهای دیگر در مطالعه و تحقیق هستند که به بهانه‌هایی با رسانه‌ها و اشخاص صاحب نفوذ و موسسات غیر دولتی ارتباط برقرار می‌کند.

یارحسینی با بیان اینکه در دوره حاکمیت اصلاح‌طلبان اوج رفت و آمد آمریکایی‌ها به داخل کشور بود که تاثیر زیادی گذاشت، گفت: آنها عده‌ای را با خود مرتبط ساختند و از آنها در اعتراض‌ها و شورش‌ها و… استفاده کردند.

یارحسینی به دو موسسه آمریکایی در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: کانون مطالعاتی، نوع فعالیت این کانون ایده‌پردازی و تصمیم‌سازی است.

۳ کودتای رنگی آمریکا علیه ایران

وی با تصریح بر اینکه سه کودتای رنگی آمریکا علیه ایران صورت گرفت، اظهار کرد: یکی حادثه کوی دانشگاه در ۱۸ تیر ۷۸، دومی تحصن نمایندگان مجلس ششم و سومی فتنه ۸۸ سرنگونی رژیم‌ها با کودتای رنگی آمریکایی بود.

یارحسینی به نقش آمریکا در چند انتخابات کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: کشورهایی که توسط مراکز فرهنگی و سیاسی آمریکایی شناسایی شدند و سپس با ارتباط طولانی مدت با مهره‌های داخلی توانستند اهداف خود را خوب پیش ببرند.

وی اضافه کرد: دولت آمریکا پس از انتخابات گرجستان اعلام کرد که در انتخابات تقلب صورت گرفته، بنیاد سوروس که کانون غیر دولتی و ظاهراً غیر سیاسی آمریکایی و صهیونیستی است و مدت‌ها پیش از انتخابات روی مخالفان رژیم کارکرده بود وارد عمل شد و از طریق عواملش مسئله تقلب را مطرح و مردم را به خیابان‌ها کشاند که منجر به سقوط رژیم گرجستان شد.

این مسئول به انقلاب نارنجی در اوکراین اشاره کرد و افزود: بنیاد ملی دموکراسی و موسسه خانه آزادی متعلق به بنیاد سوروس پس از انتخابات اوکراین از طریق عوامل داخلی اعلام تقلب در انتخابات را کردند که شورش‌های داخلی منجر به سرنگونی رژیم شد.

وی درباره انقلاب گل لاله در قرقیزستان، گفت: در انتخابات این رژیم نیز موسسات آمریکایی ورود کرده و موضوع تقلب را مطرح و با آشوب و درگیری این رژیم نیز سقوط کرد.

تقلب و رنگ سبز نشان فتنه آمریکا در انتخابات سال ۸۸/تشکیل ستاد صیانت از آرای موسوی

یارحسینی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای انتخابات سال ۸۸ ایران رنگ سبز را برجسته و بر موضوع تقلب تاکید کردند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند «دائما به گوش‌ها می‌خوانند، تکرار می‌کنند که بناست در انتخابات تقلب شود، می‌خواستند زمینه را آماده کنند».

وی افزود: حدود یک سال مانده به انتخابات، رسانه‌های غربی و آمریکایی طرح خود مبنی بر تقلب را مطرح و عوامل آنها نیز همان جملات را در رسانه‌ها و محافل و جلسات نشخوار می‌کردند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی‌ گیلان با اشاره به اینکه طرح‌های آمریکایی موجب شد تا ستاد موسوی اقدام به تشکیل کمیته صیانت از انتخابات را ایجاد کند، گفت: این ستاد با تبلیغات فراوان جریان دوم خرداد به‌ویژه برخی از احزاب افراطی مانند حزب مشارکت و سازمان منافقان و بعضی از اشخاص مسئله‌دار موضوع تردید و تشکیک در سلامت انتخابات را بیان کرد.

وی به چند نمونه از اقدام‌های آمریکایی‌ها و عوامل داخلی آنها قبل از فتنه ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: این فتنه با هدف براندازی نظام اسلامی بود.

یارحسینی با تصریح بر اینکه عده‌ای در مجلس ششم با تحصن و آبستراکسیون خواسته آمریکایی‌ها را برآورده می‌کردند، افزود: آمریکا و صهیونیسم نسبت به زمان برگزاری انتخابات مجلس هفتم مخالفت می‌کردند.

وی ادامه داد: عده‌ای از غرب‌زده‌ها و تعدادی در دولت اصلاحات نظر دشمنان جمهوری اسلامی را تایید کرده و برخی از مسئولان اجرایی استعفا دادند تا با تحت فشار قرار دادن حاکمیت به اهداف خود برسند.

به گفته این مسئول، عده‌ای از عوامل آمریکا در انتخابات مجلس هشتم خواهان نظارت بین‌المللی در انتخابات شدند و عناوینی مانند تقلب، دروغ، نظارت بین‌المللی، تغییر زمان انتخابات، کمیته صیانت از انتخابات و … را مطرح کردند.

وی اظهار کرد: موارد مذکور از خواسته‌های غرب برای آشوب و درگیری و براندازی نظام بود و آمریکایی‌ها برای آنکه بتوانند مانند انقلاب‌های رنگی که در بعضی از کشورها ایجاد کردند ترفندهای مختلفی به راه انداختند تا احساسات مردم را تحریک و اغتشاش به راه بیندازند که از طریق عوامل آنها قبل از شمارش آرا موسوی را پیروز انتخابات اعلام کردند و او هم باورش شده بود.

یارحسینی با بیان اینکه پس از اعلام نتایج انتخابات و شکست رقیب با زمینه‌سازی قبلی، دشمنان اسلام کشور را آبستن حوادث تلخی کرد، افزود: هر روز بدون اعتنا به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در خیابان‌ها تجمع و آشوب بپا می‌کردند و اموال بیت‌المال را آتش زده و مردم زن و مرد و کودک بی‌دفاع را می‌زدند و عده‌ای از مردم را به شهادت رساندند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی‌ گیلان با تصریح بر اینکه عوامل آمریکایی با پارچه‌های سبز بر دست و پیشانی در ماه محرم و روز عاشورا به عزاداران حمله کردند، یادآور شد: حسینیه و مساجد و قرآن‌ها و پرچم یا حسین (ع) و یا ابوالفضل (ع) را آتش زدند و سوت و کف می‌زدند و شعار ساختارشکنانه می‌دادند و برای اینکه کشته‌هایی داشته‌ باشند و به تحریک احساسات بپردازند تعدادی از عوامل خود را کشتند و به نام نظام تمام کردند.

به گفته وی، رسانه‌های غربی از جمله انگلیس و فرانسه و صهیونیسم در کنار دولت آمریکا نقش پررنگی در هواداری از منافقان ایفا کردند.

یارحسینی با بیان اینکه عوامل آمریکایی در روز قدس نیز در مقابل مردم قرار گرفنتد و شعارهای انحرافی سردادند، افزود: شعارهایی مانند استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و… سر دادند.

حمایت موسوی و کروبی از فتنه

وی خاطرنشان کرد: این همه جنایت آمریکا و غربی‌ها و صهیونیسم در حق ایران و انتخابات عظیم مردم در سال ۸۸  انجام دادند و در امور داخلی کشورمان دخالت کردند و مزدور پرورش دادند و حتی مزدوران داخلی آمریکایی با نماد سبز چندین نفر از مردم مظلوم و بسیجی را به شهادت رساندند و قرآن و حسینیه را آتش زدند و شعارهای انحرافی علیه اسلام و قرآن سردادند.

این مسئول با اشاره به اینکه موسوی و کروبی حتی برای یک بار آنها را محکوم نکردند، تصریح کرد: با وجود اینکه آنها ده‌ها بیانیه صادر کردند اما آشوبگران روی یزید را سفید کردند و موسوی آنها را خداجو خواند.

قیام مردمی ۹ دی بساط فتنه را برچید

وی ادامه داد: فتنه بزرگی در کشور به راه افتاده بود و می‌رفت تا میراث امام (ره) و شهدا از دست برود که مردم وفادار به اسلام و قرآن با شنیدن سخنان رهبری در خطبه‌های جمعه ۲۹ خرداد سال ۸۸ یکپارچگی خود را حفظ و با حضور در خیابان‌ها بساط فتنه‌گران را برچیدند و بار دیگر دشمنان را مأیوس کردند که به عظمت حضور پرشور مردم در ۹ دی و ۲۲ بهمن، رهبر معظم انقلاب آن را دست قدرت خدا نامیدند.

یارحسینی با اشاره به اینکه سخنان رهبری برای مردم فصل‌الخطاب بود، متذکر شد: اما عده‌ای از خواص با نداشتن بصیرت خیلی دیر به مردم پیوستند و عده‌ای سکوت را پیشه خود کردند و گروهی هنوز در خواب غفلت هستند و راه را گم کرده‌اند.

وی افزود: آنهایی که کشور را در مرحله سقوط قرار داده بودند و دانسته و نادانسته در صف مخالفان نظام و عمال استکبار قرار گرفتند توبه و استغفار کنند تا شاید جرم آنها در پیشگاه عدل الهی در آن عالم تخفیف داده شود.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی‌ گیلان خاطرنشان کرد: سالروز حماسه ماندگار ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی ملت ایران و سالروز نابودی فتنه‌گران نزدیک است و جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر آن است تا در کنار مردم وفاداری خود را به اسلام ولایت و رهبری مجددا اعلام کند و بار دیگر نفرت و انزجار خو درا نسبت به مستکبران عالم به ویژه آمریکا و صهیونیسم و منافقان و فتنه‌گران داخلی ابراز دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد