صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تصدقت شوم!

تصدّقت شوم؛ الهی قربانت بروم، دراین مدت که مبتلای به جدایی از آن نورچشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت درآئینه ی قلبم منقوش است. عزیزم! امیدوارم خداوند شما را به سلامت و خوش درپناه خودش حفظ کند. «حال» من با هرشدّتی باشد می گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه […]

کد خبر : 2545 | 7:24 ق.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲

امام14

تصدّقت شوم؛ الهی قربانت بروم، دراین مدت که مبتلای به جدایی از آن نورچشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت درآئینه ی قلبم منقوش است.

عزیزم! امیدوارم خداوند شما را به سلامت و خوش درپناه خودش حفظ کند. «حال» من با هرشدّتی باشد می گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن درشهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتا جای شما خالی است. فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره ی خوشی دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد.

در هر حال امشب، شب دوّم است که  منتظر کشتی هستیم، از قرار معلوم و معروف یک کشتی فردا حرکت می کند ولی ما ها که قدری دیر رسیدیم، باید منتظرکشتی دیگر باشیم. عجالتا تکلیف معلوم نیست. امید است خداوند به عزّت اجداد طاهرینم که همه حجّاج را موفّق کند به اتمام عمل، از این حیث قدری نگران هستم ولی از حیث مزاج بحمدالله به سلامت، بلکه مزاجم بحمدالله مستقیم تر و بهتر است. خیلی سفر خوبی است. جای شما خیلی خیلی خالی است. دلم برای پسرت 1 قدری تنگ شده است. امید است 2 ؟ به سلامت و سعادت در تحت مراقبت آن عزیز ومحافظت خدای متعال باشند. اگر به آقا 3 و خانم ها 4 کاغذی نوشتید سلام مرا برسانید. من از قِبَل همه نائب الزیاره هستم. به خانم شمس آفاق 5 سلام برسانید و به توسط ایشان به آقای دکتر سلام برسانید. به خاور سلطان و ربابه سلطان سلام برسانید.

صفحه مقابل را به آقای شیخ عبدالحسین بگویید برسانند.

ایام عمر و عزت مستدام. تصدقت و قربانت.

روح الله

1. آقای سید مصطفی خمینی که در آن زمان سه ساله بودند.

2. اشاره به آقای مصطفی و فرزند دیگرشان که در آن زمان هنوز به دنیا نیامده بودند.

3. آقا میرزا محمد ثقفی پدر همسر امام خمینی.

4. مادر و مادربزرگ همسر امام خمینی که در آن زمان در قید حیات بودند.

5. شمس آفاق ثقفی، خواهر همسر امام خمینی.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد