صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام حضور باشکوه مردم در اجتماع بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، ولایتمداری و ایستادگی است

عضو فقهای شورای نگهبان دو شعار محوری «این همه لشکر آمده؛ به عشق رهبر آمده» و «حزب فقط حزب علی؛ رهبر فقط سید علی» در روز ۹ دی را نشان دهنده عمق بصیرت ملت دانست و اضافه کرد: پیام حضور باشکوه مردم در اجتماع بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، ولایتمداری و ایستادگی است. آیت الله سید احمد خاتمی، […]

کد خبر : 44868 | 3:24 ب.ظ | ۹ دی , ۱۴۰۰

عضو فقهای شورای نگهبان دو شعار محوری «این همه لشکر آمده؛ به عشق رهبر آمده» و «حزب فقط حزب علی؛ رهبر فقط سید علی» در روز ۹ دی را نشان دهنده عمق بصیرت ملت دانست و اضافه کرد: پیام حضور باشکوه مردم در اجتماع بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، ولایتمداری و ایستادگی است.

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان، ۹ دی در اجتماع بزرگ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، حضور باشکوه ملت در صحنه های انقلاب را بیعت با شهدا دانست و اظهار کرد: امروز شاهد همدلی و همفکری بین مردم و مسئولان هستیم.

وی با اشاره به گذشت ۱۲ سال از فتنه سال ۸۸، افزود: در هشت ماه فتنه دو جبهه در کشور شکل گرفت که در یک جبهه رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سازمان جهنمی منافقین و سلطنت طلبان منفور و همه گروه ها و گروهک های سیلی خورده این ملت جلوداری می کردند و تقلب در انتخابات اسم رمزشان بود.

امام جمعه موقت تهران، «تقلب» را رمز اغتشاشات سال ۸۸ دانست و تصریح کرد: به اذعان جلوداران جبهه فتنه و اغتشاش تقلبی در کار نبود، اما در این هشت ماه هر کاری خواستند انجام دادند و فراوان دروغ گفتند و برای افرادی که نمرده بودند، مجلس فاتحه گرفتند و سران فتنه هم در این مجلس شرکت کردند.

آیت الله خاتمی، با بیان اینکه فتنه گران در سال ۸۸ هر مناسبت ویژه ای را تبدیل به اغتشاشات خیابانی می کردند، گفت: اغتشاش یعنی چراغ سبز فتنه گران به آمریکا و اسرائیل برای شکل گیری انقلاب مخملی در این کشور و لذا هشت ماه کشور در این وضعیت قرار داشت.

وی آخرین حرکت دشمن پسند فتنه گران را حمله به عزاداران حسینی در روز عاشورا دانست و تصریح کرد: حوادث روز عاشورای سال ۸۸ بی سابقه بود و فتنه گران در نهایت شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» را سر دادند و لذا خون مردم به جوش آمد.

عضو فقهای شورای نگهبان، جبهه دوم را جبهه ولایی ها دانست که همزمان با ایجاد فتنه شکل گرفت و متذکر شد: جبهه ولایی ها در این هشت ماه خون دل خوردند و تحمل کردند، اما اهانت به عزای حسینی را برنتافتند و فریاد زدند که «اهل بیت جان ما هستند»؛ این در حالی است که سران فتنه اهانت کنندگان به سیدالشهداء(ع) را مومنان خداجو خطاب کردند!

وی حضور مردم در صحنه ۹ دی را بدون هیچگونه فراخوان و تبلیغات دانست و بیان کرد: برای برگزاری مراسم انقلاب همچون ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن زمینه سازی می شود، اما مردم در یوم الله ۹ دی خودجوش وارد میدان شدند و فقط تصاویر امام و رهبری را به همراه داشتند.

امام جمعه موقت تهران، دو شعار محوری «این همه لشکر آمده؛ به عشق رهبر آمده» و «حزب فقط حزب علی؛ رهبر فقط سید علی» در روز ۹ دی را نشان دهنده عمق بصیرت ملت دانست و اضافه کرد: بصیرت یعنی دشمن را بشناسیم و به موقع برای ختثی کردن توطئه اش وارد میدان شویم.

آیت الله خاتمی، با بیان اینکه فقط اهل بصیرت می توانند پرچم انقلاب را حمل کنند، گفت: فتنه ۸۸ را جز حضور حماسی مردم نمی توانست ختثی کند، زیرا دنیای استکبار حامی فتنه گران بودند و به این حمایت امید داشتند تا همانگونه که انقلاب های مخملین در جاهای دیگر دنیا جواب داده، در کشور ما نیز جواب دهد و نظام اسلامی و ولایی ما را سرنگون کند، اما خودشان سرنگون شدند.

وی میثاق با ولایت را راه نجات کشور و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه عطر ولایت اهل بیت(ع) را دارد و ولی فقیه ما فقط رهبر سیاسی نیست، بلکه نائب امام زمان(عج) ماست و لذا طبق فرموده مولای متقیان علی(ع) در نهج البلاغه، نباید یک قدم از ولایت جلو بیفتیم و نباید یک قدم از ولایت عقب بمانیم، زیرا هلاک می شویم.

عضو فقهای شورای نگهبان، پیام حماسه ۹ دی را پیام بیعت با ولایت دانست و اظهار کرد: تلاش دشمنان در رسانه های بیگانه و فضای مجازی این است که ملت را از ولایت جدا کنند، اما اجتماع باشکوه ملت در میدان ۹ دی این پیام را دارد که ما با ولایت هستیم و تا آخرین نفر و آخرین نفس و آخرین قطره خون پای ولایت می ایستیم.

گزارش تصویری اجتماع بزرگداشت یوم‌الله نهم دی شهر رشت

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد