صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۱۶۰ مدرسه دخترانه و پسرانه گیلان

یازدهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۱۶۰ مدرسه دخترانه و پسرانه مقطع دوم متوسطه گیلان بر پاشده است. آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در رشت گفت: جوانان و نوجوانان هنرمند از رویش‌های انقلاب هستند و کار آنان بسیار عالی و تحسین برانگیز است، چون […]

کد خبر : 49516 | 6:23 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۴۰۱

یازدهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۱۶۰ مدرسه دخترانه و پسرانه مقطع دوم متوسطه گیلان بر پاشده است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در رشت گفت: جوانان و نوجوانان هنرمند از رویش‌های انقلاب هستند و کار آنان بسیار عالی و تحسین برانگیز است، چون با آنکه آغاز انقلاب، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و جنگ را ندیده اند، اما با درک بسیار بالایی، مفاهیم و ارزش‌های انقلاب را به خوبی در نمایشگاه مدرسه انقلاب به تصویر کشیدند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان هم گفت: امسال به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب حدود ۲ هزار دانش آموز گیلانی در ۱۶۰ مدرسه مقطع متوسطه دوم استان این نمایشگاه را همزمان با سراسر کشور برپا کرده اند.

محمد لطیفی با بیان اینکه نمایشگاه امسال متفاوت‌تر از نمایشگاه سال‌های گذشته است، افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب امسال بر گرفته از کتاب سرگذشت استعمار است و در هر مدرسه ۱۴ دانش آموز در ۱۴ غرفه دستاورد‌ها و نمادسازی‌های خود را روایت می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد