صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نامه تبریک حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی خلق حماسه ۲۲‌ بهمن

حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ارسال نامه‌ای، خلق حماسه ۲۲‌بهمن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن نامه به شرح زیر است: محضر مبارک حضرت آیت […]

کد خبر : 49694 | 12:30 ب.ظ | ۲۳ بهمن , ۱۴۰۱

حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ارسال نامه‌ای، خلق حماسه ۲۲‌بهمن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین

 با اهداء سلام وتحیات و آرزوی سلامتی، تندرستی و طول عمر با عزت حضرتعالی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) همانگونه که مستحضرید آئین مبارک بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه امسال با حضور شکوهمند، پر فیض و معنادار ملت بزرگ ایران در اقصی نقاط میهن اسلامی و در تمامی شهرها و تعداد قابل توجه‌ای از روستاهای کشور برگزار شد. نمایش خیره کننده اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون و حضور شاداب و پر نشاط جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی و اهتزار با افتخار پرچم همیشه برقرار جمهوری اسلامی در دستان یکایک شرکت‌کنندگان، یگانگی خاص و عظمت وصف ناشدنی به بیست و دوم بهمن امسال بخشید و بانگ توحید الله اکبرِ نفس‌های پاک و معطر مردم موحد و با ایمان کشورمان، نور امیدی بر قلوب دلدادگان انقلاب تابیده، غبار یاس را بر اردوگاه استکبار و نظام سلطه افشاند. بدیهی است این حضور بی‌مثال و حماسه آفرینی مردان و زنان سلیمانی تبار ایران که حداقل در یک دهه گذشته بی‌مانند بود، همانند قصه‌ای شیرین تا سالیان طولانی در خاطر این ملت خواهد ماند و حلاوت آن تا مدتها دل‌ها را شاداب خواهد کرد. بدون تردید این حرکت فراموش نشدنی ملت ایران، نتیجه انباشت ظرفیت‌ها و احساس و درک مسئولیت تاریخی آنان و مرهون رهنمودهای هوشمندانه و هدایت‌های حکیمانه آن رهبر بزرگوار است که امروز مهمترین سرمایه جوشش و خروش الهی  ملت بصیر و قدرشناس ایران است.

اینجانب ذات اقدس متعال را به خاطر اعطای این همه عزت و عظمت علوی و حسینی به ملت غیور ایران و به پاس نعمت وجود مبارک ولی امر مسلمین شکرگزار بوده و خلق حماسه چهل و چهارم پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت مستطاب‌عالی تهنیت عرض می‌کنم.

محمدحسین موسی‌پور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد