صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیین اختتامیه اکران همزمان چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گیلان

آیین اختتامیه و تجلیل از فعالان اکران همزمان چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گیلان، با حضور استادان و پیشکسوتان هنر نمایش، شماری از بازیگران و عوامل گیلانی تولید فیلم های جشنواره و مدیران سینماهای میزبان در تالار مرکزی رشت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ آیین […]

کد خبر : 49739 | 11:47 ق.ظ | ۲۸ بهمن , ۱۴۰۱

آیین اختتامیه و تجلیل از فعالان اکران همزمان چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گیلان، با حضور استادان و پیشکسوتان هنر نمایش، شماری از بازیگران و عوامل گیلانی تولید فیلم های جشنواره و مدیران سینماهای میزبان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ آیین اختتامیه و تجلیل از فعالان برگزاری اکران همزمان چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گیلان، با حضور استادان و پیشکسوتان هنر نمایش ، شماری از بازیگران و عوامل گیلانی تولید فیلم های جشنواره و مدیران سینماهای میزبان غروب روز چهار‌شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این آیین اظهار داشت: از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه، پذیرای مردم علاقمند به هنر هفتم در سه سالن سینمایی تالار مرکزی رشت و سینماهای ۲۲ بهمن و سپیدرود بودیم.

رضا ثقتی با اشاره به استقبال خوب مردم از فیلم های جشنواره چهل و یکم ادامه داد: امروز اختتامیه جشنواره با رویکرد قدردانی از بازیگران و عوامل گیلانی تولید فیلم های جشنواره، مدیران سینماهای میزبان و سازمان ها و نهادهای همکار برگزاری اکران همزمان فیلم ها برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد : با پایان یافتن چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و اکران همزمان فیلم ها، برگ زرینی در فعالیت های فرهنگی و هنری استان، ثبت شد.

در این مراسم انوش نصر ماسوله از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون، خاطره گویی کرد و از او و استاد حبیب الله پورسیفی معلم، بازیگر و کارگردان نام‌ آشنای گیلانی قدردانی شد.

با اکران همزمان چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گیلان که با شعار اخلاق، امید و آگاهی همراه بود ؛ ۲۰ فیلم از ۲۴ فیلم شرکت کننده در جشنواره، در دو سانس ۱۸ و ۲۰ به نمایش گذاشته شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد