صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری تجمع‌ محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در گلزار شهدای شهر رشت

مردم استان گیلان شامگاه چهارشنبه با برگزاری تجمع‌های مختلف در شهرهای استان از جمله گلزار شهدای شهر رشت، حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند. در این تجمع افشار مختلف اعم از کسبه، دانش آموزان، دانشجویان، خانواده های شهدا و جانبازان و گروههای مختلف مردمی حضور داشتند و با در دست داشتن عکس های […]

کد خبر : 53115 | 11:31 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۴۰۲

مردم استان گیلان شامگاه چهارشنبه با برگزاری تجمع‌های مختلف در شهرهای استان از جمله گلزار شهدای شهر رشت، حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

در این تجمع افشار مختلف اعم از کسبه، دانش آموزان، دانشجویان، خانواده های شهدا و جانبازان و گروههای مختلف مردمی حضور داشتند و با در دست داشتن عکس های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی نفرت و انزجار خود را از دشمنان ملت و اسلام فریاد زدند.

حاضران در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه و مرگ بر منافق، به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه را در کرمان محکوم کردند.

آنان با شعارهای «حرف فقط یک کلام – انتقام، انتقام»، «ای رهبر آزاده – آماده ایم، آماده» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد- ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» خواهان برخورد سریع و انتقام سخت از عاملان این جنایت شدند.

همچنین علاوه بر این تجمع، عده ای از مردم هم با حضور در میدان شهدای ذهاب (میدان شهرداری) رشت با روشن کردن شمع یاد شهدای تروریستی عصر امروز کرمان را گرامی داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد