صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از آثار تجسمی چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان

آیین رونمایی از آثار تجسمی چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، شهردار رشت و جمعی از مسئولان استان برگزار شد. سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با مشارکت عمومی مردم در همه عرصه‌ها، […]

کد خبر : 53408 | 6:57 ب.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۴۰۲

آیین رونمایی از آثار تجسمی چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، شهردار رشت و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با مشارکت عمومی مردم در همه عرصه‌ها، امید دشمنانی را که چشم به تضعیف نظام دارند ناامید خواهد کرد.
وی افزود: با تقویت وحدت ملی باید راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر برگزار شود تا در پی آن انتخابات پرشوری داشته باشیم.

محمدرضا رضانژاد، طراح گیلانی این طرح‌ها نیز در این مراسم گفت: هدف از این طرح‌ها تقویت وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی است و طرح‌ها به گونه‌ای طراحی شده که در آن حضور مردم پررنگ است.

وی با بیان اینکه در این طرح‌ها عشق به وطن را به تصویر کشیده است، افزود: از این طرح‌ها برای فضاسازی شهری در استان گیلان استفاده خواهد شد.

آثار تجسمی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج گیلان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد