صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش «شکوه انتخابات؛ جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در تالار مرکزی رشت

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگانی کارآمد و اصلح در شکل‌گیری مجلسی قوی نقش آفرین باشند. به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر سه‌شنبه ۱۰ بهمن در همایش «شکوه انتخابات؛ جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در تالار مرکزی […]

کد خبر : 53426 | 8:42 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۴۰۲

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگانی کارآمد و اصلح در شکل‌گیری مجلسی قوی نقش آفرین باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر سه‌شنبه ۱۰ بهمن در همایش «شکوه انتخابات؛ جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» در تالار مرکزی این شهر اظهار کرد: تصویب قوانین خوب و ریل گذاری موثر در مجلس شورای اسلامی، موجب تسریع امور در حوزه اجرا می‌شود از اینرو مجلس قوی و کارآمد اهمیت بسزایی دارد.

وی انتخاب آزادانه و گزینش نمایندگانی اصلح را حق مردم دانست و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی سالیان سال است که در انتخابات حضوری موثر و پرشور دارند و این بار نیز با مشارکت گسترده چون همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم باید با آگاهی، شناخت و توجه به برنامه‌های نامزدها در انتخاب افراد متعهد و اصلح دقت کنند، خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمارها از تایید صلاحیت‌ها تا کنون برای هر کرسی نمایندگی مجلس در گیلان ۳۴ داوطلب رقابت خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت آگاهی مردم از وظایف مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عرصه قانونگذاری اظهار کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت وظایف گسترده ای دارند که در پیشرفت و توسعه کشور بسیار می توانند تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرستانهای رشت و خمام و با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در استان فراهم است، اضافه کرد: ۴۱ هزار نفر عوامل دست اندرکار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان آماده شده‌اند ضمن اینکه هیات های اجرایی از معتمدان مردم در شهرستان‌ها هستند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات باید برای مردم تبیین شود، ادامه داد: هر رای ما در آینده معیشت، اقتصاد و فرهنگ کشور تاثیرگذار است ضمن اینکه تیری بر قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دخالت بیگانگان را در امور کشورمان بدهیم، اضافه کرد: دشمنانی که علیه کشور ما بسیج شده بودند و تحریم های ناجوانمردانه داشتند، امروز چه حقی برای دخالت در امور کشور ما از جمله انتخابات دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به سیاهنمایی برخی و مظلومیت دولت خاطر نشان کرد: مدیران در استان به عنوان عضوی از دولت باید عملکرد دستگاه مربوط به خود را برای مردم تبیین کنند.

وی با تشریح بخشی از اقدامات انجام شده طی فعالیت دولت سیزدهم در گیلان و ضرورت اطلاع رسانی به مردم اظهار کرد: راه آهن رشت – کاسپین در صورت مساعد بودن هوا اواخر ماه جاری یا اوایل ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و هشت کیلومتر آزاده راه منجیل – رودبار (قزوین – رشت) نیز اسفندماه امسال زیربارترافیک می‌رود.

استاندار گیلان ساماندهی محل دفن زباله در سراوان رشت (معضل ۳۹ ساله) را از دیگر کارهای مهم انجام شده در این دولت عنوان کرد و افزود: طی این مدت همه از این معضل مهم شانی خالی می کردند اما بهسازی و رفع مشکل دفن زباله در سراوان رشت در این دولت آغاز شد و اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضمن اینکه موضوع تصفیه خانه شیرابه سراوان و احداث زباله سوز نیز در دست پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای رفع مشکل آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت و تداوم اقدامات اظهار کرد: منشا آلودگی‌های این رودخانه ها شناسایی و گام‌های موثری برای رفع آلودگی‌های آنها از جمله راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب زندان لاکان برداشته شده‌است ضمن اینکه احداث تصفیه خانه مسکن مهر به عنوان منشا آلودگی این ۲ رودخانه با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث تصفیه خانه شهر صنعتی نیز در حال انجام است.

در این همایش که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهرستان رشت و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گیلان همراه بود؛ کیا عاشوری فرماندار این شهرستان نیز در سخنانی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد