صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آغاز بکار نمایشگاه‌ «مدرسه انقلاب» در دبیرستان آیت الله العظمی بهجت(ره) شهر رشت

در آستانه دهه مبارک فجر، نمایشگاه‌ “مدرسه انقلاب” با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در دبیرستان حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) رشت آغاز به کار کرد. نمایشگاه‌ “مدرسه انقلاب” با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان، چهارشنبه پس از آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) […]

کد خبر : 53457 | 3:51 ب.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۴۰۲

در آستانه دهه مبارک فجر، نمایشگاه‌ “مدرسه انقلاب” با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در دبیرستان حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) رشت آغاز به کار کرد.

نمایشگاه‌ “مدرسه انقلاب” با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان، چهارشنبه پس از آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) رشت آغاز به کار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و زحمات دانش آموزان و عوامل دست اندرکار قدردانی کرد.

دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب با عنوان روایت نوجهان از امروز در ۳۶۰ مدرسه دخترانه و پسرانه مقطع دوم متوسطه گیلان دایر شده‌است.

نمایشگاه‌های یادشده به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با همکاری معاونت امور پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان برپا شده است.

این نمایشگاه‌ها با تمرکز بر دوگانه استعمار و استقلال، روایت جنایات رژیم پهلوی و نمایش جلوه‌های بروز اجتماعی نوجوانان بر مبنای نظم جدید جهانی برپا شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد