صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری بیش از ۷۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، از برگزاری بالغ بر ۷۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: برگزاری میز خدمت، افتتاح دو باب مسکن محرومین و اهدای سه سری جهیزیه کامل عروس از جمله این برنامه هاست. سرهنگ محمد نیک فطرت، ۱۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه […]

کد خبر : 53538 | 12:02 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۴۰۲

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، از برگزاری بالغ بر ۷۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: برگزاری میز خدمت، افتتاح دو باب مسکن محرومین و اهدای سه سری جهیزیه کامل عروس از جمله این برنامه هاست.

سرهنگ محمد نیک فطرت، ۱۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر توسط رده های سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت برگزار می شود، اظهار کرد: بالغ بر ۱۸ قشر تخصصی شامل فرهنگیان و ورزشکاران و پزشکان و صنعتگران و… داریم.

وی از برگزاری بالغ بر ۷۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در سطح شهرستان رشت خبر داد و افزود: این برنامه ها حول سه ماموریت تعریف شده سپاه شامل فرهنگی، دفاعی – امنیتی و محرومیت زدایی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت، با اشاره به برگزاری صدها برنامه در سطح شهرستان طی یک سال گذشته، تصریح کرد: اگر امروز در منطقه هیاهوست و یمنی ها کشتی های آمریکایی و اسرائیلی را گرفتار کرده اند و رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی از پس حماس بر نمی آید، مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب است.

نیک فطرت، با اشاره به نقش حاج قاسم در اقتدار منطقه ای و فرامنطقه ای جبهه مقاومت، تاکید کرد: امروز در جنگ نیابتی تمام عیار با آمریکا هستیم.

وی حمایت مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی از غزه را نشان دهنده یک آگاهی نوظهور در جهان دانست و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت با دست خالی در مقابل قدرت های جهانی ایستاده، زیرا از انقلاب اسلامی الگو گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت  دهه فجر را بهترین تریبون برای پرداختن به دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: رسانه ها نقش مهمی در پرداختن به پیشرفت های ایران دارند و باید با تولید خبر اول، بمباران رسانه ای علیه نظام اسلامی را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه در عرصه های علمی و تکنولوژی جزو کشورهای اول هستیم، اضافه کرد: جشن انقلاب در طول ۱۰ شب دهه فجر به میزبانی حوزه های مقاومت برگزار می شود؛ همچنین برگزاری نشست های تبیینی در قالب جهاد تبیین و انتخابات ۱۱ اسفند در سطح مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در دستور کار است.

نیک فطرت با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و در نهایت کاهش مشارکت در انتخابات، اضافه کرد: سناریوی دوم دشمن، ناامن سازی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزاری میز خدمت، یادواره شهدا در سطح محلات در قالب «آبروی محله»، افتتاح مرکز رشد، افتتاح دو باب مسکن محرومین و اهدای سه سری جهیزیه کامل عروس را از جمله این برنامه ها دانست و گفت: گردهمایی بزرگ مدافعان حرم بعد از نماز مغرب و عشاء روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه در رشت برگزار می شود.

وی دیدار با خانواده های شهدا را از برنامه های شاخص دهه فجر دانست و از برگزاری همایش بزرگ ائمه جماعت و هیئت های امنا و فرماندهان پایگاه های مقاومت و ارکان قرارگاه محله اسلامی در ۱۵ بهمن ماه خبر داد و تاکید کرد: برگزاری نشست سیاسی نقش زنان در انقلاب، برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی محلات، راه اندازی اردوهای راویان پیشرفت، برپایی محافل انس با قران، راه اندازی کاروان سلامت در محلات کم برخوردار، برگزاری مسابقات فرهنگی – ورزشی، برگزاری جشنواره غذا در پایگاه خواهران، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مشاغل خرد و خانگی و جشن بزرگ عید مبعث در پیاده راه فرهنگی همراه با نورافشانی از دیگر برنامه ها خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد