صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش شکوه انتخابات شهرستان سیاهکل/ حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ریشه در ایمان و ولایت‌مداری دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه بصیرت و فکر، سلامت انتخابات و سلامت رقابت را تأمین و تضمین می‌کند، گفت: حمایت و پشتیبانی مردم از جمهوری اسلامی نشات گرفته از ایمان و اخلاص و ولایتمداری است و اکنون هیج قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد. اسدالله عباسی عصر دوشنبه در همایش شکوه […]

کد خبر : 53695 | 10:24 ب.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۴۰۲

استاندار گیلان با بیان اینکه بصیرت و فکر، سلامت انتخابات و سلامت رقابت را تأمین و تضمین می‌کند، گفت: حمایت و پشتیبانی مردم از جمهوری اسلامی نشات گرفته از ایمان و اخلاص و ولایتمداری است و اکنون هیج قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

اسدالله عباسی عصر دوشنبه در همایش شکوه انتخابات سیاهکل که با همراهی پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با بیان اینکه مردم با انتخاب درست خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند منجر به شکوفایی بیشتر کشور شوند، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در تحقق سیاست‌های راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق قانون‌گذاری درست دارد که این امر نشان دهنده جایگاه ویژه مجلس در کشور می‌باشد.

وی با اشاره به نقش ریل‌گذاری درست مجلس در خصوص حل مشکلات کشور گفت: نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی قادرند در مجلس قوانین خوبی را به تصویب برسانند؛ با لوایح دولت همکاری کنند و ریل‌گذاری خوبی انجام دهند.

استاندار گیلان با تاکید بر تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه بیان کرد: بدون شک وحدت بین دولت، مجلس و قوه قضاییه می‌تواند در تعالی، تکامل و رشد جامعه موثر باشد که این امر به خوبی در کشور در حال انجام بوده و سران سه قوه به صورت ماهانه با یکدیگر جلسه دارند.

عباسی یکی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را حضور مردم در پای صندوق‌های رای دانست و بیان کرد: تجربه نشان داده و متن مردم نشان داده‌اند که هر چه دشمن خواسته، عکسش را انجام داده‌اند؛ هم در مورد انتخابات، هم در مورد راه‌پیمایی‌ها و مسائل گوناگون دیگر. این ‌دفعه هم ان‌شاءالله به توفیق الهی همین جور خواهد شد؛ مردم ان‌شاءالله حضور پیدا خواهند کرد و به نظام جمهوری اسلامی بار دیگر آبرو می‌دهند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی پشتوانه‌ی مردمی دارد، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار کشور تأثیر بی‌نظیری داشته و هیچ ابزار قدرتی به اندازه‌ی حضور مردم، قدرت‌افزا برای کشور نیست.

به گفته استاندار گیلان اگر ما کاهش حضور مردم را داشته باشیم، از آن طرف افزایش فشارهای دشمن را خواهیم داشت؛ یعنی اینها با همدیگر به معنای واقعی کلمه یک نسبت معکوسی دارند.

استاندار گیلان با اشاره به حضور پررنگ مردم در برهه‌های حساس و انتخابات مختلف گفت: هر که به عزّت ایران اسلامی علاقه‌مند است، در این انتخابات باید شرکت کند و قطعا مردم ایران اسلامی و گیلان بار دیگر  مشتاقانه به‌سمت انجام وظیفه و احقاق حق خود یعنی مردم سالاری دینی حرکت می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه بصیرت و فکر، سلامت انتخابات و سلامت رقابت را تأمین و تضمین می‌کند، افزود: حمایت و پشتیبانی مردم از جمهوری اسلامی نشات گرفته از ایمان و اخلاص و ولایتمداری است و اکنون هیج قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد